That day

Azi e ziua aia. In care nu am mancat 5 biscuti (si asta in timp ce alergam dintr-un birou in altul), in care mi-as fi dorit macar patru maini sau sa pot sa fiu in doua locuri in acelasi timp (adica in sala unde aveam sedinta si in biroul meu de zi cu zi). Ziua aia in care imi doresc sa nu fiu angajata intr-o corporatie, in care nu inteleg cum am ajuns sa lucrez in financiar, in care vreau sa fiu din nou anul I (ca doar atunci nu am lucrat) si sa nu imi pese ca pierd o noapte sau zece. Cu toate astea, am gasit momente de respiro in care sa imi pun castile in urechi si sa ma rup de lume pentru 2-5 minute. Momente in care sa desenez imaginar drumuri. Momente in care sa visez privind fie ploaia care lovea geamul din stanga mea, fie raze de soare ce se strecurau printre nori, fie florile care imi bucura ochiul in fiecare zi. Pentru azi, unele galbene cu rosu. Nu stiu ce flori sunt, dar tanti de la metru de unde cumpar de 2-3 ori pe saptamana mi le-a dat la reducere. Ca ma cunoaste, si ca azi eram frumoasa (asta a zis ea). Astazi a fost o zi buna, totusi, pentru ca mi-am adus aminte sa ascult povesti. Si pentru ca mi-am permis sa ma detasez de nebunia din jurul meu, reactiond ca un copil in fata lor: adica cu mirare si sfiala, pasind apoi hotarat in interioriul lor si incuracandu-ma pana la identificare cu personajele.

Azi e ziua aia in care pot zice: e bine.

[si mare anunt mare: dragul meu ForeverFolk si-a schimbat fata. Oficial, asta se va sarbatori vineri. Eu sunt doar macar un pic fericita ca munca noastra e frumoasa si ca am reusit sa o ducem la capat. The show will go on :D]

Lasă un răspuns

