Vise de vara… (modificat)

[Unele vise e mai bine sa nu fie formulate. Cei care ati intrat dimineata aici si ati citit ce scria: uitati. Ceilalti…nu ati pierdut nimic. Am hotarat ca dorul meu e prea adanc sapat intre gene si respira prin pielea mea in fiecare zi. Nu e nevoie sa il expun. Eu stiu ca intr-o zi va putea (re)veni in realitate. Am pastrat insa ce am scris, asa, petru mine. O sa pun altceva in schimb, un draft mai vechi necizelat si nefinalizat. La fel ca sufletul unui om in crestere…]

In fiecare dimineata imi caut gandurile colorate in aroma de ceai negru cu iasomie

Atunci visez cel mai albastru

cel mai departe

cel mai nerealist

Ploaia de vara imi curge in vene si pielea mea devine o coala

Din cand in cand un barbat cu piele de scorta de copac

scrie

Pielea mea are in diminetile de vara

miros de mare si alge sarate

sau de frunze ce m-au imbratisat o data

Eu am gust de inghetata

si din cand in cand  zambetul meu din care musti cu pofta

e dulce amarui

Vara visez

Naiv

Colorat

Fluturi

Doi

Un gând despre &8222;Vise de vara… (modificat)&8221;

Lasă un răspuns

