Concurs de inot (Arad – iunie 2009 I)

Pitestiul a fost doar inceputul concursurilor (daca nu va aduceti aminte am scris despre asta aici si aici). De data asta, insa, trupa vesela SPL ( Club Sportiv Ploiesti, adicatelea) e prezenta la primul eveniment oficial pentru copii, la nivel national. Si anume: Campionatul National de Inot pentru Copii 10 Ani.

Al meu frate a plecat de ieri, impreuna cu ai sai colegi. Pana acum nu stiu decat ca nu ii place camera unde sta, ca mancarea e bunicica si ca aseara au fost in parc. Informatii via telefon 🙂

Eu ma voi sui in tren in noaptea asta si, la finalul a 10 ore de mers, voi ajunge in Aradul care imi e tare drag si pe care totusi nu l-am mai vizitat de 3 ani de zile. Ocazie cu care imi voi revedea unchi, matusi, var. Voi ragusi probabil iar, dar sa zicem ca e din „riscurile” meseriei.

Pentru cei interesati, atasez  LISTA DE START . (marcati cu galben sunt cei de la SPL, verde a copilul – ca sa stiti cand sa ne tineti pumnii :P)

Va doresc tuturor un weekend placut ca un zambet neasteptat!

Lasă un răspuns

