Din muzica de facut bucate XI

Saptamana muzicala trecuta si-a gasit continurea fireasca saptamana aceasta. Tot muzical vorbind. Marti a fost Make si prietenii sai buni la Crossroads (Ionut Mangu, Puiu Cretu, Nicky Oagan, Radu Tudoroiu, Tapinarii). Concert de stare buna, cu multe zambete, poze, oameni frumosi. Aseara a fost FolkFrate mai special, cu domnul Mircea Vintila pe afis si pe scena. Mangu si Boeru in deschidere, Vintila cu o ora si un pic de cantat, la finalul careia ma dureau palmele si imi pierdusem (din nou) vocea. Dar despre toate acestea veti putea citi in curand pe www.ForeverFolk.com (cel mai probabil maine va fi aceste „curand”). Si pozele tot acolo vor fi. Pe site-ul cel nou, care ne permite si poze, si filmulete, si si si 🙂

Dincolo de toate acestea, s-a intamplat sa mi se aduca aminte de piesa asta.  Care nu are legatura cu muzicile folk.  Care are legatura cu starea mea interioara zbuciumata. Care m-a trezit ieri, si m-a facut sa continui sa zambesc, chiar daca nu prea mai stiam de ce. Am riscat cu un pas, si mi-era teama ca pasul dovedindu-se gresit sa raman blocata in el. Imi e teama de caderi, cam la fel de teama cu imi e teama sa zbor uneori. Am stiut, de data asta, ca aripile mele zboara singure. Si nu mai las pe nimeni sa taie din ele, cu precizia si arta unui chirurg, promitandu-mi sa imi puna altele, mai puternice si mai frumoase in loc. A avut cineva grija mai demult sa inceapa sa taie fara sa mai puna nimic in loc de la un moment dat. Si tocmai de aceea zborul meu nu e niciodata lin sau drept. Seamana doar cu un zbor de fluture, atras de lumina si caldura.

You were right, my friend, „show must go on”!


Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on.

My soul is painted like the wings of butterflies
Fairytales of yesterday will grow but never die
I can fly – my friends

The show must go on

( si uite de-asta acum zambesc, si nu sunt mai suparata nici pe mine, nici pe altii. nici macar naivitatea mea de copil cu pitici pe creier nu ma mai intristeaza. things are just as they were supposed to be.  )

Lasă un răspuns

