Durerea de cap si cadoul

[acesta este un post de femeie. daca sunteti barbati si va dor ochii la un moment dat puteti sari peste. daca sunteti insa barbati care va imbracati la costum si purtati camasi…va rog cititi pana la capat]

1. Imi place sa merg la cumparat de cadouri

2. Nu suport sa merg la cumparaturi de cadouri pentru barbati.

Si nu, nu ma oboseste mersul din magazin in magazin. Ci doar alea ‘nspe milioane de probleme care tin de „ce ii iau ca sa fie unic,frumos, sa ma tina minte bla bla bla”… Pentru tata nu mai cumpar de mult cadouri. Cotizez niste bani la mama, ea decide. Eu vin in fiecare an cu o sticla de ceva bun de baut. Cu prietenii de sex masculin mai e cum mai e. Le mai fac cate un cadou personalizat, o chestie mica si simbolica care stiu ca le place, sau care are legatura cu glume spuse doar intre prieteni. Cu iubitii…e, deja aici treaba se complica. Daca semeni cu mine, oricum ii iei cate ceva dragut fara sa fie vreo ocazie speciala. Asa ca iubitului nu vrei sa ii iei un cadou, ci vrei sa ii iei Cadoul. Si asta cu fiecare ocazie: cand ati implinit 3 luni si 20 de secunde, de Craciun, de ziua lui, de (anti)valentines day. Pentru un el o singura data in viata am fost sigura ca al meu cadou e cel mai cel…il ochisem inca inainte sa iasa pe piata, am fost printre primii oameni care au avut produsul respectiv in casa si l-am daruit printr-un email, cu o zi inainte sa intru in spital. Nu stiu cat de mult l-a incantat ideea, deja eram pe picior de plecare fiecare dintre noi, dar stiu ca macar ii apreciaza utilitatea 🙂 Dar deja e alta poveste aici.

Major problem of mine: cadoul pentru Sefu’. Ca, deh, daca tot asist un intreg departament financiar/juridic/it bla bla, si sunt si asistenta lui directa mie imi revina ingrata sarcina. Ziua lui e azi (si ii urez sa fie sanatos si mie imi urez sa am parte numai de sefi de treaba cu ii el), dar cum azi e plecat din firma, maine stam si mancam prajituri si bem suc si ne uram (bineinteles, stransul colegilor, comandatul prajiturilor, organizarea mini-petrecerii e tot in mana mea).

Am purces deci inca de saptamana trecuta la dat mailuri oamenilor importanti, la strans bani, la stors creierii. Anul trecut cadoul a fost o bicileta. Anul asta…s-a votat ca vor fi butoni si, eventual, camasa (in functie de cum voi reusi sa gestionez bugetul). Exista aici o problema: nu am cumparat in viata mea asa ceva, am o vaga idee despre cum ar trebui sa arate si NU stiu mangazie cu lucruri fancy pentru barbati. Pentru  ca nu am sot director de banca (nu am sot de loc, actually 🙂 ), tata al meu se imbraca numai sport si oricum isi ia hainele din ploiesti, fostii iubiti fie contau prea putin ca sa imi bat capul cum isi procura hainele, fie daca chiar contau…oricum nu purtau butoni 🙂

Deci…dragi barbati (daca e vreunul care a avut rabdare sa citeasca tot, si daca am norocul sa aiba idee de chestii cu toale pt ei): spune-mi va rog: unde gasesc niste butoni (eventual din aia de pus pe nasture), simpli (fara cristale sau pietre), si frumosi (da, stiu ca notiunea de frumusete e subiectiva). Dragi femei care aveti barbati fancy: heeeellllppppp.

Nu de alta, la nu vreau sa ratez concertul lui Vintila in seara de FolkFrate.

[i hate having to buy gifts for men. even if they are for men I love]

Un gând despre &8222;Durerea de cap si cadoul&8221;

  1. Daca inca mai cauti butoni, poti sa incerci si in magazinul Victoria.
    Acolo am gasit cand am fost vara trecuta cu viitoarea familia l-a cautat chestii pentru nunta…asa ca…poate dai de ceva.
    Oricum…nimeni nu se pricepe mai bine la gasit cadouri ca tine! 🙂

Lasă un răspuns

