weekend prescurtat

daca ar fi sa scriu macar cate o fraza despre tot ce s-a intamplat in weekendul asta, tot as ajunge sa scriu un roman epistolar. cum nu pot face asta si nici nu imi doresc, am ales o serie de momente disparate in timp si spatiu, amestecate prin lipsa mea de somn. deci…

plimbare desculta prin parcul de la poli la 7 dimineata. rochia mea lunga si neagra invartindu-se nebun pe ritmuri de mica tiganiada. aniversare de tapinarii, 8 ani, in green. mi-era dor de starea aia. „vreau la mare”. o padure din margine de bucuresti. somn de dupa amiaza in rimuri de chitare, cu vant incet, cu soare cald. eu si palaria. eu, mp3 de serviciu, avand in playlist trei piese ale Alinei Manole. de-asta cand luna era rotunda si plina, cantam despre „luna patrata”. macaroane cu branza la cristina. probe de haine la miez de noapte. am o geanta frumoasa. „pariu pe prietenie” in iron city. simpatic. pierdut incarcator pentru telefonul meu vodafone. inca nu l-am recuperat (aviz amatorilor, ma gasitit pe numarul de orange si pe mail in case you need me). multe senzatii. multe stari. multi oameni.

plus: afise, comunicate, pliante, planuri de bataie.(avem afis la Aniversarea de 1 an. Il vedeti si voi 🙂 )

azi: un pitic fericit. un pitic care tropaie de nerabdare. un al treile isi roade nervos unghiile. toti sunt ai mei.

tot azi: ma vad cu sanziana sa ii sarbatorim nepotul. ionut mangu e in vizita la bucuresti. colegul si prietenul make ne canta in crossroads. el si invitati de soi. numai lucruri bune.

maine….om vedea 🙂

[ciudata stare. adica non-stare de scris. nici pe blog, nici pe niciunde.  pauza]

Lasă un răspuns

