La Boeru la concert

…nu a fost multa lume, dar a fost numai lume buna

…s-a cantat folk, rock, de suflet, de dat din palme, de de-toate

…unii dintre noi au fost santajati sa cante la microfon si altii zic ca a iesit bine

..l-am auzit pe Emil

…a venit Tanase

Boeru a plecat cu bratara albastra (a se admira in poza. Astept comenzi 🙂 )

…eu am fost un „camp cu flori” (asta e numai pentru cunoscatori)

…am zambit mult, asa cum imi era dor sa o fac

…m-am simtit bine si in largul meu, asa cum nu s-a intamplat de mult

…mama a ramas impresionata de vocea lui Dragoselu’ cand am sunat-o sa asculte poveste cu a venit un lup din crang (asta e de bine, serios – mama e greu de impresionat)

…au fost doua genti gemene, dovada a unei prietenii legata pe holurile unui camin

…am scris trei versuri ciudate si de care nu imi aduc aminte prea bine

…am primit ce am cerut (adica „Un gand”)

… … … … … …

…si a fost primul concert la care am facut poze cu aparatul meu propriu si personal (de fapt, pozele le-a facut Mari, ca eu faceam noduri). Asa ca iata cate ceva:

5 gânduri despre &8222;La Boeru la concert&8221;

  1. Campul cu flori se stie al cui e…Optimizarea pozelor cine sa o faca, poate Basescu :))…de-astia santajabili e plina Romania, deci nimic senzational, sa nu se mai planga 😀

    • @Folkimperfect: nu te lua de poze ca te bat. la cap. si stii cat de stresanta pot fi 🙂
      @Aeonblank: apoi tu, Emil, daca scriam si nu puneam poza zicea lumea ca inventez personaje imaginare :)) No, serios, ai fost o surpriza placuta si binevenita intr-o seara oricum plina de surprize.

  2. aaa…pai eu chiar credeam ca sunt imaginar…:))…apropo de seara respectiva….ma cam bate gandul sa ma apuc iar de chestii de-astea mai soft…pana imi temin eu albumul…
    ….si in cazul in care intri pe tentativa mea de blog sa nu razi de ea…nu prea am timp de chestii de-astea asa ca e cam gol pe-acolo

    • Ups, imi pare rau ca ti-am distrus acoperirea ta de individ imaginar :)) [cel putin nu ai de ce sa iti faci prea multe probleme, eram destui de putini acolo care te-am vazut for real :))]. In alta ordine de idei, te barfiram putin in seara respectiva si am ajuns la concluzia ca ne place despre vocea ta, asa ca ar fi fain sa te mai auzim. Si e musai sa spun chestia asta: pot macar sa notez undeva ca am ascultat piesa aia Mahalaua cantata de „taticii” ei. Frumos, ma! (si la tine si la alde Dragoselu’).

Lasă un răspuns

