Din muzica de facut bucate X

aproape 3 dimineata. un petec de iarba luminat intr-un capat de bucuresti. intr-un parc oarecare . un pic frig, un pic mai multa raguseala, cel mai mult stare de demult. si cineva care canta piesa. piesa aceea la care acum zambesc stramb, ca atunci cand uneori imi vine sa plang din senin si imi ascund lacrima in fata unui zambet perfect jucat.

Am iubit candva rotund, si credeam ca inchisa in globul de dragoste dintre noi era perfectiunea unui vis implinit ( Da, stiu acum ca nu exista dragoste perfecta).  Am iubit candva precum iubesc copiii: fara sa pun intrebari, bucurandu-ma de momente de tacere sau de ras, de tineri de mana, de saruturi furate pe ascuns in dimineti obosite intre doua statii de metrou. Am iubit candva cum iubesc nebunii, dizolvandu-ma incet in ochii oglinda ce ma priveau, agatandu-ma de un cuvant, zgariind adanc in mine si in celalalat, negand, mintind.  Am iubit candva asa cum credeam ca trebuie sa iubesti. Adica pur si simplu, uneori luptand, alteori asteptand, ce cele mai multe ori lasand timpul sa ne treaca prin gene. Am iubit candva inchizand ochii si aruncandu-ma inspre un viitor-prapastie, stiind ca vei fi acolo, ajutandu-ma sa nu cad, si mai apoi am iubit cu genele atat de lipite incat te-am lasat sa ma arunci in aceeasi prapastie. Am iubit candva cu fluturi in stomac, cu lacrimi in ochi, cu nervi, cu rugaminti, cu nopti albe, cu pasiune, cu trup, cu buze, cu inima.  Am iubit candva precum iubesc copiii. Si atunci cand am stiut ca s-a terminat, am lasat copilul visator ascuns printre asternuturi, si am fost femeie. De atunci, zac in mine un copil ce viseaza, asteapta si deseneaza colorat pe asfalt cerul (pentru numai asa e mai aproape de el) si un gand rece, aproape de ura. Ai doar  mare grija pe care il trezesti…

…..

Do you remember
How we walked the street to the beat
Hand in hand you and me
Smiling faces so in love
Hoping they all could see
That we belonged together you and me against the world
But we found out the hard way cause it wasn’t meant to be

Now it is you and her I see

It was just a silly dream

…Si tot candva, cand toate iubirile astea – nu mai stiu nici eu de erau doar una sau poate mai multe – s-au sfarsit, am aflat ca un copil ranit e un copil care nu uita, care iarta greu si pe care, daca il vrei inapoi, trebuie sa ii recastigi increderea…

Lasă un răspuns

