1 AN DE FOREVERFOLK – invitatie neoficiala :)

Dragilor si dragelor, stimabili si stimabile cititoare care ma suportati de aproape un an de zile in spatiul acesta virtual va anunt cu drag si zambet: FOREVER FOLK implineste 1 AN.

Afis_web

Un an de ForeverFolk

Eu am intrat mai tarziu in echipa (prin august ori septembrie, ceva de genul), intre timp am avut parte de schimbari si permutari in structurile interne. Ce a ramas constant? Dorinta de a va tine la curent cu diverse concerte, festivaluri si evenimente legate de folk – si zic ca am reusit, intrucat stirile sunt constanta necesara si obisnuita a portalului nostru drag; placerea de a merge la concerte si a va scrie despre ele (in special a mea 🙂 ); frumosul unor lansari de album care vor ramane in amintire; multe imagini; promovarea unor locuri, fapte, evenimente care nu sunt folk, dar ne plac.

Cu ce am ramas eu? Cu multi oameni dragi, pe care nu credeam sa ii cunosc vreodata. Cu cativa oameni frumosi, pe care lucrul la ForeverFolk mi-a facut posibil sa ii aduc aproape si sa ii descos, cu Cisnadioara, cu planuri facute in Chocolat, cu multe (chiar foarte multe :)) ) concerte faine si  cam  cu tot atatea articole scrise (asta pentru ca nu am scris chair despre tot pe unde am fost), cu o „Marmota” , cu multe ore de somn in minus dar cu satisfactia de a face ceva care imi place si pentru care zic eu ca merita sa imi rup din timp. In plus, am mi-am dezvoltat o latura privitoare la PR si organizare pe care nu o stiam ascunsa in mine, am devenit mai critica, mi-am format un pic mana prin atatea scrisuri. Si mai ales cu titulaturile de „copilul atomic al scrisului” (via Make) si „cronicareasa de serviciu” (via FolkFrate).  Uite asa, precum voinicul din poveste, am crescut sufleteste si, as putea spune, profesional, intr-un an cat altii in 10 ;))

In alta ordine de idei: HAIDETI SA (NE) SARBATORIM!

In Big Mamou, pe 19 iunie, la orele serii. Ne vor taia motul: Tapinarii, Ovidiu Mihailescu, Toni Tecuceanu, Daniel Iancu…

Noi dam in schimb: atomosfera de sarbatoare, concursuri, schimbarea la fata a portalului, si daca sunteti cuminti, premii si sampanie, zambete si pupaturi 🙂

(Pentru rezervari sunati la Big Mamou!)

Eu va astept cu mare drag,

Oana Duma – editor coordonator al http://www.ForeverFolk.com (asa scrie pe cartea de vizita, da? :))

4 gânduri despre &8222;1 AN DE FOREVERFOLK – invitatie neoficiala :)&8221;

  1. Nici nu puteai spune mai bine:D iar de cateva luni, echipa ForeverFolk e echipa in adevaratul sens al cuvantului.
    in concluzie..marmota 2 saluta cu drag colaga marmota:)) (si „fabrica noastra Milka”:))) )

Lasă un răspuns

