Lipsa

Nu am TIMP.

Am multe lucruri pe care vreau sa le scriu, multi oameni pe care vreau sa ii imbratisez in amurg, multe amintiri de care sa ma rup, multe momente pe care sa le construiesc. Dar simt ca nu mai am timp. Ma sufoc eu in mine, incerc sa plang dar nici macar pentru lacrimi nu mai am putere. Primavara asta calda ce e devenit aproape vara miroase deja a vested, iar gustul ei mult prea puternic ma face sa vreau sa fug undeva departe, sa ma ascund de toate parerile, visele, cantecele, idilele, povestile din viata mea. M-am legat strans insa de resposabilitate, de dorinta de a ajuta oamenii dragi, de noptile cu fum si cantec, de ideea de dragoste, de o asteptare oarescare. Si firelele astea se tes in jurul meu si nu am aer. Stii ce e ciudat? La fel eram si cu un an inurma. S-au intaplat multe insa in timpul asta si am crezut ca am invatat sa zbor mai usor si mai lin. Uneori, chiar fac asta. Nu azi…azi nu am timp nici macar sa iti arunc un zambet, nici macar sa te urasc, nici macar sa fiu invidioasa, sau trista. Azi sunt obosita de mine, de asteptarile pretioase care nu capata nici un raspuns, de visele din care strang cioburi, de drumul asta ce ma invarte in cerc, de albastru, de tot.

Maine voi incepe sa recuperez din TIMP taind din firele astea multe ce ma leaga de pamant. Si voi zambi usor, stiind ca timpul curge incet dinspre mine spre eternitate, si ca la final voi putea sa zbor departe. Azi doar renunt sa mai astept sa vii sa inceri sa ma dezlegi de pamant. Pot face asta si singura. Dar sunt obosita acum de prea mult timp aruncat in zadar, asa ca voi dormi. Daca vrei sa imi dai din timpul tau, ne intalnim acolo unde amandoi ne-am recuperat timpul: intr-un vis, intr-o idee, intr-un desen.

Vreau TIMP!

Lasă un răspuns

