Declaratie publica

De azi inainte nu o sa imi mai plec capul in fata amintirilor, asteptandu-le sa reinvie in mine

De azi inainte nu o sa mai ma caut printre oameni si cuvinte, pentru ca am descoperit cu stupoare ca eu sunt a mea.

De azi inainte o sa imi iau timp macar 10 minute pe zi sa scriu intr-un caiet. Al meu.

De azi inainte nu o sa ma intru in viata oamenilor cu bocancii. Si ma astept ca daca cineva va vrea sa (re)intre in viata mea sa o faca in pasi de balerina.

De azi inainte nu ma (mai) spun altora. Cativa dintre voi veti reusi sa cititi printre randuri, un pic mai putini veti stii fara sa cititi, restul…nu cred ca ma mai intereseaza. Iar daca vreti vrea sa ma aflati veti stii singuri cum sa o faceti.

De azi inainte nu va mai permit sa ma judecati. Dar nici sa va jucati cu ceea ce stiti ca ar putea sa ma doara.

De azi inainte am hotarat ca e cazul sa ma schimb.

Si poti sa razi de dovada mea de naivitate si de copilarie de a scrie toate lucrurile astea aici si nu in alta parte (mai ales de a le tine pentru mine) dar vreau sa stii. Pentru a imi aduce aminte ca de azi inainte am hotarat ca din cele doua parti care se lupta in mine sa ingrop bine una din ele. Pentru ca aseara m-a facut sa plang, pentru ca m-a facut sa vad ceva acolo unde nu mai e nimic, pentru ca alearga dupa umbre in loc sa creasca spre lumina, pentru ca nu are rabdare, crede prea mult si in prea multi, pentru ca am obosit sa incerc sa o impac. Asa ca mai bine o inchid adanc in mine, acolo unde a stat oricum pititia aproape 22 de ani. Si intr-o buna zi, la fel cu a mai fost o data, o pot sa o scot din nou la suprafata, sa se hraneasca cu iubire si vise care devin realitate. Dar de azi o inchid intr-o cutie albastra, sperand ca daca nu o mai hranesc cu iluzii o sa taca.

De azi inainte….

astept sa faci tu primul pas.

Un gând despre &8222;Declaratie publica&8221;

  1. „De azi”, acest „de azi inainte”… Ce frumosi suntem la-nceput de drum… Ca o pagina noua in caietu’ de mate, dupa ce scapam de corecturi, taieturi si greseli flagrante…

    Cred ca niciodata n-o sa fim altceva decat credem ca suntem. Asa ca, THINK BIG si even if you miss, you’ll land among the stars… Zuggezuri!

Lasă un răspuns

