Posesiuni (reale,ipotetice,viitoare)

Am:

– o durere de cap ingrozitoare

– chef de plecat la munte, sau macar de zacut pe iarba impreuna cu tine

– pofta de dragoste

– un buchet de garofite

– miros de liliac impregnat in piele

– o fusta pe care mi-a agatat-o un destept azi dimineata

– un picior plin de vantai din cauza aceluiasi destept care a intrat cu bicileta in mine azi dimineata

– nervi pe oameni nesimiti

– suparari pe oamenii care imi sunt departe

– o echipa de la „consiliul concurentei” care vrea sa ma omoare nervos

– doruri, frustrari, opinii

– am o zi „atat de…asa si-asa”

– o scriere in „Expozitia de mesaje” a Tomatei. Ultima 🙂

Nu am:

– o bicicleta

– un semn/un mesaj/un email  care sa ma uimeasca.

– timp

– chef de munca

– pretentii de om matur

– o casa. sau mai degraba un acasa.

Imi doresc

– sa nu ajung niciodata o pasare ce nu mai stie sa zboare

– sa imi fie frumos concertul de diseara.

– sa imi fac timp pentru carti, si pentru oameni, si pentru ForeverFolk (care, apropo, mai are putin si face un an. Mai multe detalii gasiti aici).

– sa cant. nu doar pe holurile caminului si pentru mine. ceea ce implica

– sa am curaj. sa spun Da. sa spun Nu. mai ales sa spun Nu.

– sa iubesc fara sa imi pese

– sa ma indragostesc atat de tare incat sa imi simt corpul un mare lan de fluturi

– sa plec.

– sa raman.

2 gânduri despre &8222;Posesiuni (reale,ipotetice,viitoare)&8221;

Lasă un răspuns

