De-ale sesiunii

LE: sesiune fara lesinat nu se poate (cel putin la mine).  am facut-o si pe-asta, am scapat de o grija. si am hotarat ca o sa dorm 🙂

De facut – 4 referate in 3 zile (marti, miercuri-2 bucati, joi)

Terminat: cel de ieri, unul din cele de azi, restul voi scrie in vis sau candva, cumva

In schimb:

facut curat/ rearanjat biblioteca/ re-inceput jurnal (o sa ma tina fix trei zile, dar nu conteaza)/ terminat 3 carti/ aberat pe blog/ ascultat muzica/ cantat piese dragi prin casa/ vorbit cu cineva cu care nu am mai vorbit de aproximativ o eternitate/ venit la munca mai devreme ca nu mai am somn/ planificari de vacante/ depresii/ jocuri/ iubiri/ amintiri/ nimic util.

dar nu mai conteaza. maine vine Imi in Bucuresti 😀

si ma obsedeaza versuri si sunete si cuvinte. imi tipa in mine si le-as rupe dar nu o sa fac asta. pentru prima data de (prea) multa vreme nu vreau sa rup cuvintele din mine si sa le tranform in mare, sau in carare spre tine. o sa le las sa creasca in mine, si la un moment dat or sa zboare singure. totusi, ma dor si ma apasa cateodata de nu mai pot respira. ca atunci cand am auzit cantecul acela si m-am sufocat in el.

as vrea sa am talent la desen.  atunci as lua toate cuvintele si le-as transforma in culori si forme. desenul final va fi umbra mea sigura, crescuta din toate cuvintele si sunetele astea ca ma fac sa nu pot respira. umbra mea la un capat sau un inceput orescare de drum, cu un pas intis spre maine si o culoare ce se stinge in ieri.

dar nu am talent la desen. si cuvintele tipa in mine si eu nu mai stiu sa le scriu…

si ma obsedeaza versuri si sunete si cuvinte. iata cateva din ele.

NE CUNOASTEM (Marin Sorescu)

Ne cunoastem,
Ne-am intalnit intr-o zi
Pe pamant,
Eu mergeam pe o parte a lui
Tu pe cealalta.

Tu erai asa si pe dincolo,
O, erai ca toate femeile,
Uite ca ti-am retinut
Chipul.

Eu m-am emotionat
Si ti-am spus ceva cu mana pe inima,
Dar n-ai avut cum sa m-auzi.

Pentru ca intre noi treceau intruna masini
Si ape si mai ales munti,
Si tot glohul.

M-ai privit in ochi
Dar ce sa vezi?
In emisfera mea
Tocmai se facuse noapte.

Ai intins mana: ai dat de un nor.
Eu am cuprins de umeri o frunza.

Emeric Imre – Condamnare

…and now back to responsable world…

Un gând despre &8222;De-ale sesiunii&8221;

Lasă un răspuns

