Orasul din vis

O sa imi fac un oras numai al meu.

O sa iau casa bunicilor mei si o sa o fac a mea. Din Bucuresti o sa iau: Parcul Tineretului si Herastraul, serile frumoase de la Teatrul National (nu si teatrul, ca nu imi place), Universitatea pentru ca ma facina cand aveam 15 ani si veneam pentru prima data pe plaiuri dambovitene. O sa ma iau Iron City si FolkFrate, serile care se intind pana dimineata, zile de marti si joi in Crossroads si musai Chocolat-ul. As mai lua zona de oras vechi, dar fara sapaturi, podete de lemn care aproape se rup si case locuite de tigani.  O sa iau din Sibiu Piata mica (poate si pe-aia mare, mai negociem aici), restaurantele in care se mananca incredibil de bine, Imperium-ul, concertele de orga, atmosfera de Viena, si de frumos. Bineinteles, o sa iau si ideea fixa ca e un loc al nostru. O sa iau din Cluj Gradina Botanica (intr-o duminica :D), Autograful lor (doar pentru ca e frate cu Ironul meu), oamenii frumosi si calzi, concurenta, orele de vorba, stradutele linistite, banca pe care am stat si am privit porumbei si am incercat sa ghicim care ce personaj din muzica folk e (nu va chinuiti sa intelegeti 🙂 ), linistea. Mai ales linistea.Daca ma gandesc bine as lua si terasa de la Chios, dar acolo ar veni numai oamenii care imi plac mie si as putea asculta muzica. Dar locul ii fain amenajat.

Si apoi as lua oameni. Nu foarte multi. Oamenii frumosi din viata mea. Oamenii care imi tot apar in cale in diverse forme si contexte. Oameni care mi-s dragi chiar daca i-am vazut de 2-3 ori in toata viata mea si nu am schimbat mai mult de 5 fraze, oameni care mi-au devenit prieteni in timp, oameni pe care ii iubesc. Si am avea un izvor de resurse, si am munci doar cand am vrea si ce am vrea, si am face bani din promovarea de folk (nu-i asa, Alina? :)) ), si am canta si nu ar trebui sa aleg prin toata tara pentru cateva ore langa cativa din acesti oameni.

O sa imi fac un oras numai al meu. Din cand in cand, voi lasa poarta larg deschisa, sa intre toti neintelesii si visatorii. Si poate, o data, o sa vrei sa vii sa locuiesti aici. Orasul din vis nu e al meu, e a vostru. Asa cum nu mai sunt uneori a mea, ci a altora. A muzicii, a pierderii, a vietii. A ta.

[Deci am reveni de la Cluj teafara – daca scoatem din ecuatie gatul care refuza sa mai functioneze si febra musculara din motive de Compact si 9 ore de tren.  Ce imi propusesem: plimbare, liniste, povesti (nu brafe da? povesti!!!), intalniri cu concurenta – personificata de Alina, Andrada, Eva, MirageCj si MaggieMay ( sambata seara)  si Alina, MirageCj, MaggieMay si Cantafabule (duminica la Chios si apoi la Compact). Bonus: daca atunci cand plecam „plangeam” ca nu ii vad pe Trupa de Acoperire la Bucuresti, i-am vazut aseara in Chios la Cluj, l-am felicitat pe Mishu pentru Reghin si am zambit cand pe masa au aparut „cipilici” de la Ovidiu – venite via Sorin Zamfir – , iar finalul periplului meu clujean a insemnat concert Vank si Compact. Total neprogramat, total binevenit. Sar’na MaggieMay de invitatie. Imi pare rau pentru toti care credeau ca intlanirea dintre FF si FB se lasa cu bataie. A fost weekend FoverFolkBlog (Frate!) :)). Revin deseara cu poze.]

De final…o piesa tare draga a Compactului, ascultata aseara din cel de-al treilea rand.

Compact – Un alt inceput

Nu stiu, desigur,
Ce ti-ai dorit mai mult,
Poate un alt inceput.

LE: CAUT FIINTA UMANA DISPUSA SA IMI REDACTEZE SI MIE REFERATUL PT MAINE. ADICA EU SA DICTEZ EL/EA SA SCRIE. CONDITII SALARIALE NEGOCIABILE. (sau poate incerc sa ma dedublez…?)

5 gânduri despre &8222;Orasul din vis&8221;

  1. acuma de ce minti poporu cu televizoru spune ca ne-am batut, ne-am scos ochii, ai de capu meu :), macel nu altceva . glumesc evident, ma bucur tare mult ca ne-am cunoscut si ne-ai vizitat orasu, asa concurenta sa tot ai 🙂 .

    ps : chiosu e „asa si asa” ca sa citez din clasici in viata :), nu-i cea mai buna locatie de cantat pt. Mishu & Co .

    • Deci, da! De-aia nu mai pot merge acum, de la bataia primita 🙂
      Cat despre Chios, mi-a placut ca loc in sine (parc, apa, alea, alea). Pt Mishu&Co. gasim alt loc de cantat in „Orasul de vis” (unde vor fi evident cetateni de onoare :)) ).

  2. Deci da tu, fain oras, fain de tot (mai ales partea cu muncitul cand si ce vrem, evident 😀 ) Sper ca nici macar nu se pune problema sa ma iei si pe mine acolo 😀
    Cat despre bataie, n-am fost eu in forma de data asta dar las’ ca ne batem data viitoare, nu-i nicio graba :)). Da parca tot ii mai interesant sa te dai prin gradina botanica, intr-o duminica (nu, nu cu Miruna 😀 ci cu concurenta insasi), decat sa te bati. Da ne mai gandim noi, facem o sedinta si te anuntam la ce sa te astepti data viitoare :)).
    Lasand gluma la o parte, faina intrevedere, faine plimbari, faine cantari, faine povesti (evident ca nu barfe, duuuoamne fereste! 😀 ). Pacat ca ai stat atat de putin dar las’ ca nu mai e mult pana la urmatoarea intrevedrere Forever FolBlog (Faaataaa! :)) ) .

  3. @Kaas: Draga mea, arhitect in nici un caz ca nu ma descurc. Dar pot sa descriu in detaliu cum sa arate si ce oameni sa vina. E musai sa fie frumos, macar asa, in vis…
    @Alina: va iau, tu draga si pe voi, ca nu o sa ma suportati mult si plecati de bunavoie 😀 Dar clar, urmatoarea intalnire ForeverFolkBlog se lasa cu bataie (iti dai seama ce de spectatori de seama o sa avem :)) ). Revenind la serios, m-am simtit bine si a fost frumos. Aveam nevoie de asta.

Lasă un răspuns

