Cu „Cipilica” spre Cluj…

Va scriu din linistea unei dimineti insorite si frumoase pe plaiuri clujene, insotita de un pahar de cafea cu muuuulllttt zahar si o pisica frumoasa foc ce imi toarce in brate.

In fundal, noul album al lui Ovidiu Mihailescu – „Cipilica”, lansat aseara. A fost frumos tare acolo, chiar daca initial spatiul mi se pare un pic prea argintiu pentru un eveniment folk. Lume frumoasa, oameni dragi. La masa, la masa de langa, cateva mese mai sus. Muzica de suflet, piesele lirice ale lui Ovidiu reusind sa ma rupa cumva de toate (inclusiv de ceasul care imi indica cat mai am pana plec la Cluj). „Ioana” cu Adrian Cristescu la pian, „Ploaia albastra” cu Bogdan Mihailescu (da, baietul lui Ovidiu a carui zi de nastere a si fost ieri), diverse armonii si orchestratii cu Titus Constantin, Sorin Zamfir, George Baicea. Plus una bucata piesa cu Alina Manole. Nu pot spune nimic mai mult decat „Felicitari” si multumesc pentru asa momente.

Si nu pot sa nu mentionez ceva ce tine mai mult de album decat de lansare si care m-a facut sa imi doresc sa ajung cat mai repede sa ascult cd-ul. Piesa „Zenobia”. La fel cum Gellu Naum mi-a dat o carte de visare, Ovi se pare ca mi-a facut cadou o piesa de visare.

In rest: Tapinarii, Batzu (imi era dor sa il aud, m-am bucurat de cele doua piese ca un copil in fata pomului de Craciun si le-am inchis undeva in cutia mea cu momente frumoase), Vintila, Baniciu. (pe ei i-am ascultat de la distanta, in gara, prin bunavointa Ralucai…si am cantat si eu cu ei, pana mi-am dat seama ca se uita ciudat lumea la mine 🙂 ).

Un grup special de felicitari MHO-ului (care au un banner de reclama absolut genial) care a facut posibil sa ne strangem toti acolo si sa ne umplem inimile de frumos.

Drum spre Cluj…lung,lung,lung – vorba cantecului. Impletit o bratara, stat la curent cu ce s-a intamplat la Crossroads via mesaje si telefoane (inclusiv ascultat Trupa de Acoperire la vreo 3 piese), muzica bine aleasa de mp3, reusit sa dorm vreo doua ore.

Ajuns aici exact in zori. Sentiment placut de inca un om frumos pe care l-am cunoscut abia azi fata in fata. Somn pana acum ceva minute.

Aici e soare si liniste. Tot ce imi trebuie.

2 gânduri despre &8222;Cu „Cipilica” spre Cluj…&8221;

Lasă un răspuns

