Cronicutza de 1 an

Aceasta cronica nu este cea obiectiva si nici cea completa. Informatii mai coerente gasiti la clasicul folkfrate.blogspot.com si in curand, pe ForeverFolk. Aceasta este o cronica cu multe poze ale subsemnatei (si nu numai), poze pentru care ii multumesc lui Tze Tze.

Am ajuns tarziu si am ratat-o pe Alina Zaharia. Nici o problema, Jonnie ma astepta la intrare, cu lantul agatat de gat si tricoul cu bling-bling si un salut calduros „A venit cronicareasa”. 🙂 Asa ca, am scos carnetelul verde cu inimioare (dar acum am primit altul si mai frumos, de la Cristinissima), si dupa un tur de imbratisari si pupaturi m-am pus pe luat notite si ascultat.

In ordinea intrarii pe scena au fost: Tivodar, Cantos, Trupa Verde (Jenica,Comanel, Fram), Alina Manole, Proiectul Tivodar (adica el cu Mysha si cu Cristina), Teddy, Dragos Boeru, Nico, Cristina, Nico cu Mysha si Cristina, si multe alte combinatii de n luate cate m (unde n e numarul de cantece si m e numarul de artisti care cantau din muzicuta, pieptene, chitara, bass, bongosuri si alte cele).

A fost frumos. A fost cald. A fost cu drag. A fost cantec. A fost multa inima. A fost si un pic de tristete privind in urma anul ce mi l-am trecut de cand am venit prima data la FolkFrate. A fost bine, pentru ca am stiut ca atunci cand sunt obosita, si chiar daca sunt trista, voi gasi mereu aici o parte de frumos. Si cativa oameni care sa ma imbratiseze. Poate de-asta imi sunt asa dragi…nu am avut niciodata un grup stabil cu care sa vin aici, ci poate doar unul stabilit de conjuncturi prietenesti sau amoroase. Dar chiar si atunci cand am venit de capul meu am gasit cativa oameni dragi si care m-au primit ca intre prieteni.

La multi ani, FolkFrate. Sa cresteti frumos, sa evoluati, sa ne faceti seri senine si nopti albe in continuare.

4 gânduri despre &8222;Cronicutza de 1 an&8221;

  1. Draga mea,
    In conditiile in care mergi de un an la FolkFrate! ar trebui sa stii ca este „Teddy” si nu „Tedy”, desi am vazut ca ai indreptat-o intr-un final.
    Inca ceva, cred ca la serile folk din Iron City vii de placere, drept urmare ar trebui sa poti scrie ceea ce se intampla acolo din memorie, nu stresandu-te luand notite. Totusi daca nu poti fara notite (grav la varsta ta) sa anunti din timp, iti voi face si eu cadou un carnetel si un pix. Daca tot te ocupi cu blogger-itul cauta-ti si un corector de text, se vede ca ai nevoie (citeste inca o data postul asta).
    Te sarut.

  2. Draga Andrei, e drept ca la FolkFrate vin de placere, si pot scrie si din memorie ce se intampla numai ca pentru a face ceva cronici mai coerente (ce ai citit mai sus nu e o cronica, e un fel de evaluare personala a serii) imi trebuie si ceva notite. Grav sau nu (la varsta mea…) nu mai conteaza. Si daca tot ai ochi asa critic, poate te oferi, in loc de caiet si pix (ca am deja) sa faci pe corectorul.
    O zi senina sa ai.

Lasă un răspuns

