Sunt aroganta, ma!

  1. faptul ca privesc drept in ochi si spun exact ce gandesc, nu ma face aroganta. Poate doar cand raspunsul are nuante cinice
  2. faptul ca ma imbrac in rochii si pantofi cu toc, si uneori imi prind parul in coc, in timp ce clasicul acceptat e costum negru-camasa alba, nu ma face nici aroganta, nici insolenta. Ci doar mai feminina si cu un stil personalizat de imbracaminte
  3. faptul ca pot intra in discutie cu aproape oricine si (ca o consecinta fireasca) cunosc o groaza de indivizi, nu ma face aroganta, ci doar un om care se poate adapta usor social. Faptul ca nu imi impart viata si amorurile si framantarile cu toti nu e un semn de aroganta. E un semn de respect pentru mine. Unele lucruri le stiu doar eu, altele se impart doar cu oameni cu adevarat apropiati.
  4. faptul ca pot discuta atat despre cosmetice, cat si despre efectele crizei financiare asupra constructiilor, sau a problemelor din Moldova in evolutia unor multinationale nu ma face aroganta, ci doar un om care se informeaza in domeniile de interes. Si nu numai in cele de interes direct (alea sunt de placere), ci si in cele in interes de serviciu sau facultate.
  5. faptul de a enunta sincer chestiile de care sunt mandra sau care imi fac placere (cum ar fi cititul, mersul la concerte, scrisul, lucrul la ForeverFolk) nu ma face aroganta. Pur si simplu sunt un om constient de valoarea sa. Si care tocmai din aceasta cauza, are des procese de constiinta gandindu-se ca ar putea face mai mult, sau macar mai bine. Nici macar asta nu e aroganta, ci doar dovada unei educatii care m-a indemnat mereu sa vad cu un pas mai sus decat locul unde ma aflu.
  6. faptul ca privesc oamenii direct in ochi atunci cand le vorbesc nu e dovada de aroganta, ci de respect. Si da, mi se pare normal sa mi se raspunda la fel.

Bun, acest post e dedicat tutror celor care cred ca a nu suporta minciuna, nesimtirea, lipsa de bun gust te transforma intr-o persoana aroganta. Si mai e dedicat acelora care cred ca daca esti femeie, ai 1.58 si arati precum un copil de clasa a 12-a daca iti iei blugi pe tine, atunci e musai sa tii privirea in pamant, sa nu cunosti oameni, sa citesti doar „Femeia de azi” si sa taci din gura. Ei bine, eu nu sunt asa! Si, da, poate am gura sparta si vorbesc prea mult. Si, da, poate cer prea mult de la oamenii de langa mine (poate de-aia din cei multi pe care ii stiu putini sunt aia care au ramas de-a lungul timpului aproape).

Si ca sa nu fiu inteleasa gresit: nu sunt o persoana acrita de viata si nici una care isi doreste sa se inchida intr-un castel ca sa aiba timp numai de activitati intelectuale. Imi place sa citesc, sa calatoresc, sa cunosc oameni, sa particip la tot felul de evenimente. Imi place sa ies din mediocru. Imi doresc, la un moment dat, sa impart toate aceste chestii cu cineva, pentru ca sunt o persoana careia ii e mai usor sa gandeasca in „doi” decat in unul.

Dar, dincolo de toate astea, faptul ca sunt si o fata foarte puternica si sigura pe mine nu ma transforma intr-un monstru arogant si ipocrit.

Asa ca, te rog, gandeste-te de doua ori inainte sa ma mai judeci!

5 gânduri despre &8222;Sunt aroganta, ma!&8221;

  1. Si eu care vroiam sa zic de bine…ce-ai mah cu copiii de clasa a 12a??? :))
    Fie…treaca de la mine:))
    Tu esti foarte bine asa cum esti..si cine zice altceva e doar invidios..sau pur si simplu nu e capabil sa citeasca in adevaratul sens..un om..
    Deci don’t change 😛

  2. Deci, rupe-le fashu’, sa moara mama lu’ Stefan cel Mare si copiii mei cu Mirabela Dauer!! Care fluieri in biserica’ sufletului lu’ Oana, ma, ‘tu-ti adineaurea !!

    Deci, abia am venit de la OTV, e de inteles abordarea! :))))

  3. faptul ca pot intra in discutie cu aproape oricine si (ca o consecinta fireasca) cunosc o groaza de indivizi, nu ma face aroganta, ci doar un om care se poate adapta* usor social.

    *adapteaza

    nu am putut sa ma abtin.

Lasă un răspuns

