NU azi

– pentru cronici (stiu ca se moare de nerabdare. da, a fost frumos la aniversarea de un an a FolkFrate, o sa am si poze, o sa am si articol pentru ForeverFolk. Nu azi, insa)

– pentru lacrimi

– pentru ratiune

– pentru orice m-ar scoate din starea asta de letargie (aici se poate negocia, totusi)

– pentru orice care nu inseamna EU

– pentru regrete

– pentru telefoane inutile

– pentru trecut sau viitor

Azi imi doresc doar sa imi curga multa cafea in vene, sa ma trezesc brusc mai vie si mai vesela, sa stau intinsa pe iarba ghicind forme de nori si apoi sa dorm.

Azi sunt fetita care l-a luat pe NU in brate…

Lasă un răspuns

