…si netul nu mai vine…

Aveam in draft ceva despre o piesa de teatru care m-a impresionat. Aveam o idee de draft despre un roman istoric al carui singur merit este ca este un roman istoric (adica povestea lasa de dorit, dar atmosfera din Florenta Renasterii e fain tare descrisa). Bineinteles ca nu voi scrie despre nimic din toate acestea. Ci despre o asteptare din ce in ce mai bine conturata, care ma seaca din toate punctele de vedere, in special cel nervos. Si nu, nu astept nici sa vina mancarea (pentru simplul motiv ca azi voi manca la cantina) si nici sa ma sune vreun potential/actual/fost iubit (oricum, nu m-ar suna, ca n-are cine 🙂 ).

Astept sa am si eu net in afara orelor de munca. Ok, pentru blog imi gasesc eu 10-15-60 de minute sa mai ingaim pe aici. Dar se pare ca pentru articolele ForeverFolk nu imi mai gasesc timp (si am o lista intreaga in desfasurare), si cu atat mai putin pentru a cauta informatii esentiale pentru existenta mea. Care informatii esentiale se rezuma in momentul de fata la gasit ceva materiale pentru injghebarea unor referate, ca sa trec si eu semestrul asta de master cu o minima satisfactie. Acestea sunt datele: avem nevoie de net pentru navigare. Pentru dowloadurile de Grey’s Anatomy, Dr. House si Desprerate Housewives exista calculatorul de la casa parinteasca, si stickul minune care ma duce cu gandul la Craciun (deh, fuse cadou 🙂 ).

Asa ca, inarmata cu una bucata buletin si una bucata card m-am indreptat sper cel mai apropiat dealer Vodafone din zona. Adica spre Carefour Orhideea.  Ca m-am gandit eu sa imi iau internet de-ala cu sim si cu modem moca, ca oricum aveam reducere la abonament vreun an de zile, pe motiv de clienta fidea ce ma aflu. Aceasta se intampla nu mai departe de duminica seara. Cand, surpriza!, modemul meu gratis nu mai exista in magazin si tante de acolo vroia sa imi dea unul pe bani. Nu ca ar fi costat foarte mult, dar nici nu ma interesa sa aiba nu stiu ce design special. E un modem, nu inel de logodna pe care sa il scot la vedere in fiecare zi. Asa ca mi se spune sa vin marti. Si ieri imi indrept din nou fizicul sper acelasi magazinel. Domn’soara a fost draguta, chiar daca i-a luat vreo ora sa introduca toate datele in calculator. Voi pune asta nu pe seama faptului ca tasta cu un singur deget, mai incet decat mama cand scrie fara ochelari (nu te superi, mami, nu?), ci pe faptul ca dorea sa fie foarte  atenta. Si asteptam…si mai asteptam un pic. Si asteptarea se sfarseste cand cei de la Vodafone imi zic ca trebuie sa platesc un avans de 120Ron. Zic ok, oricum asta inseamna ca mi se vor scadea de la facturile urmatoare asa ca fie cum vor ei, zeii telefoniei mobile si ai (posibil) internetului meu. Cu privirea galesa si dand din gene lungi si negre o intreb: e ok daca platesc cu cardul? (Bancpost nu exista pe langa, iar aia de la BRD imi iau niste comisioane de imi sar ochii din cap, si nu vreau una ca asta). Si cu acelasi zambet binevoitor imi zice ca da. Eu platesc, ea da confirmarea si imi zice sa in vreo ora ar trebui sa mearga.

Inapoi in vastele apartamente imperiale. Mancare, dus, schimbat impresii cu colega. Constatam ca nu mai merge cuptorul cu microunde. Great! Saptamana trecuta s-a stricat frigiderul, acum cuptorul. O sa ramanem singurele chestii relativ functionale in camera aia in curand. Alimentam Gigelul cu energie, conctam modemul, stam vreo mie de ani pana se intaleaza programele. Si apoi….cauta saracul de zor o retea la care sa se concteze. Surpriza din nou! Cardul nu e activat. Evident, trecuse mai mult de o ora. Asa ca sunam la minunatul *222. Dupa ce apas pe mai multe butoane si astept in sunete de muzica si voce suava care imi spune „Va rugam sa ramaneti pe fir pentru a nu va pierde prioritatea in preluarea apelului”, o voce si mai suava imi raspunde. Imi spun pasul, mai astept un pic sa verifice cand bomba cade prin telefon in urechea mea: „pai…nu ati facut plata in avans”. Really? Si eu de ce am si factura si chitanta acasa? De ne-facut?

Speram ca pana dimineata sa se fi produs un miracol, doar ca sa nu ma duc sa le iau pe-alea de gat. Dar, nu, miracolul nu a aparut, asa ca azi, dupa o minunata zi de munca si dupa ce imi voi face prezenta la un curs al carui nume nici macar nu il stiu bine ma voi duce sa aflu ce s-a intamplat. Si jur ca stau in sufletul ei, sa vad eu cu ochisorii mei (evident asezonati cu ochelari, pentru ca altfel oricum nu vad nimic), cum le trimite confirmarea de plata. Si cu doar putin noroc deseara voi sta cu Gigel in brate si voi blogui confortabil rezemata pe perna mea cea nou achizitionata, si voi naviga din pagina in pagina in cautarea a ceva. A orice. Evental, a solutii pentru repararea cuptorului cu microunde (chiar, voi dragi cititori posesori de cuptoare cu microunde: vi s-a intamplat ca brusc cuptorul vostru sa refuze sa mai incalzeasca? Fie-va mila de o atehnica precum mine si dati-mi o solutie – eventul nu aia in care imi cumpar un nou cuptor, ca banii pusi deoparte vreau sa ii folosesc la plimbat nu la electrocasnice).

La cat de prost a inceput relatia dintre mine si noul meu internet am asa un feeling ca nu o sa mearga prea bine. Pana una alta, voi contiuna sa bloguiesc in asteptarea meselor (fie ele la cantina, fie alea comandate), cand imi e atat de foame incat scriu mult (dar nu prost – spuse modestia din mine).

Offtopic – azi dimineata dupa ce mi-am uscat parul (operatiune complexa si indelungata) am avut un soc cand m-am privit in oglinda. E lung! Bine, nu e lung, lung. Dar pentru cineva care pana acum doi ani de zile avea parul nu mai lung de 10 cm,  sunt mandra de pletele mele. Macar atata consolare sa am: nu am net, dar am plete (care, mare minune, azi stau frumos). Gata…pauza!

Va doresc cat mai multe asteptari implinite! 🙂

Lasă un răspuns

