NU VREI SA COLABOREZI CU FOREVERFOLK?

Cum Forever Folk se pregateste sa isi schimbe infatisarea, ne-am gandit ca ar fi bine sa ne imbogatim si echipa. Astfel ca, anuntam oficial pe (si) pe aceasta cale, „Forever Folk cauta colaboratori”. Detalii gasesti cu un simplu click AICI.

Daca aveti si alte intrebari legate de colaborare, puteti fie sa comentati aici (dar lasati un email valid sa va pot raspunde) fie scrieti pe contact[at]foreverfolk[dot]com sau mie pe oana.sunt.eu[at]gmail[dot]com.

2 gânduri despre &8222;NU VREI SA COLABOREZI CU FOREVERFOLK?&8221;

  1. L-am ascultat într-o zi pe Dan Perjovschi la Vorba de culturã de la Radio România Cultural ºi am reacþionat ca personajul lui Salinger. Am vrut sã pun mîna pe telefon ºi sã-l sun pe Dan Perjovschi aºa, ca pe un bun prieten. Altfel spus, am descoperit ºi eu America. În schimb, m-am dus la vernisajul expoziþiei sale, „chestii tipãrite”, de la Galeria Posibilã, hotãrîtã sã scriu despre ea. La faþa locului însã, m-au intimidat cele 15 cãrþi de artist, ziarele, invitaþiile, cataloagele de expoziþie, colecþia completã a revistei 22, lumea tînãrã ºi multã. Cu ocazia vernisajului s-a lansat ºi o carte, fãcutã din trei cãrþi sudate între ele ºi care conþin variantele tipãrite ale expoziþiilor sale de la Centrul Naþional al Dansului din Bucureºti, de la Wiels Center for Contemporary Art din Bruxelles ºi de la Chiºinãu („Intervenþii 3”). Cum sã scriu eu despre Dan Perjovschi? Deºi el zice cã deseneazã ca sã-l înþeleagã ºi supraveghetorii din muzee. Deºi am regãsit în expoziþia retrospectivã exact ce-mi plãcuse atît de mult în interviul de la radio: inteligenþa fãrã fasoane, firescul, directeþea care nu jigneºte ºi interesul pentru tot ce este omenesc.

Lasă un răspuns

