Despre toate si nimic (sau cum se ajunge aici…)

As putea sa scriu despre cum am racit ieri si despre „Frumoasa adormita”.  Sau despre cartea de exceptie care se numeste „Istoria iubirii” si care m-a rupt de lume pentru ore bune, cu toate ca ma usturau ochii, ma durea capul si aveam sufletul taiet julien (adica feliile alea mici si subtiri). Despre o zi de luni petrecuta pe banca in fata caminului, cu liliac, vin de casa, si cantat. Despre cativa oameni dragi. Am in cap idei pentru vreo 20 de postari diferite. Nu am chef de nici una. As mai putea sa imi exprim frustrarile. Dar nici macar alea nu vor sa fie coerente azi.

Sau sa va povestesc despre visul acela frumos de aseara, intrerupt brutal la trei dimineata (!!!!) de idiotii care ascultau muzica populara la maxim si chiuiau mai rau ca la nunta. Visul e unul care se repeta in diverse moduri de ceva vreme. M-am obisnuit cu el. Doar ca…aseara l-am mirosit. Si pipait. Nu visul, ci obiectele si persoana din vis. Si ce e mai rau e ca atunci cand m-am trezit inca aveam in nari atat de bine impregnat mirosul, incat aveam impresia ca, de fapt, e acolo. Eu visez colorat si muzical. Aseara am visat atingand si adulmecand. Ori o iau razna, ori capsorul meu cu minte creata a devenit atat de prins in visul asta incat simte nevoia sa il faca cat mai real. Si cand te gandesti ca nici macar nu stiu cum se termina…pentru ca m-a trezit „petrecerea”. Someday, maybe someday…

Si in aceasta stare de analiza a viselor, si in care pauza mea de masa se prelungeste pentru ca orezul meu cu legume comandat pare-se ca vine direct de la sursa (that would be China), mi-am aruncat un ochii prin ce cauta oamenii care ajung pe aici. Si cum trei sferturi din blogosfera are posturi legate de asta, de ce sa nu fac si eu unul…ca nici nu imi trebuie prea multa inventivitate, nici prea mult chef. (am chef de scris, dar nu am chef de gandit la scris. sunt un fenomen. de-aia sunt eu speciala 😀 ).

Asa deci. In top cautari se afla (evident!): sareadinbucate. E dragut ca din cele cateva mii de oameni care au trecut pe aici, sunt vreo treime care ma cauta pe google. Urmeaza intr-o ordine mai mult sau mai putin aleatoare: Folkfrate, ForeverFolk, Stefan Tivodar + derivate cum ar fi Mysha, Teddy, Mysha si Teddy, Jonnie si Mysha, concert Marius Matache, echipa ForeverFolk si alte chestii nu tocmai interesante. Ar mai fi titluri de carti (in general, cele despre care am vorbit si eu ceva) sau termeni precum povesti cu imagini/ cu adolesceti. Mica nedumerire: foarte multe cautari care aduc aici prin termenul „colivii”.

Exista totusi ceva ciudat la cautarile derivate din lumea folkistica. Exista cineva (sau mai multi) care ajunge pe aici (in mod constant, pentru ca am cel putin 3-4 vizite saptamanal de la oamenii astia) cautand cu mare interes cele ce veti vedea mai jos. Chestiile in italice sunt termenii. Restul sunt comentariile un pic malitioase in special datorate faptului ca imi e foame si mancarea nu mai vine…

relatie mysha teddy – Adica ce? Vrea o relatie cu ei? Cu amandoi? Pentru informatia sa: cei doi au o relatie de buni camarazi plus de zaduffi plus de piloni ai FolkFrate

prietena sau sotie jonnie – Pai…la un moment dat Jonnie o ceruse de Ioana. Ioana a zis ca Da, apoi ca Nu. A fost cu martori, intr-o seara veche de Iron City. Deci..nu

sora lui Tivodar – nu exista. Si tot din ciclul asta: sotie Tivodar (cu varianta logodnica Tivodar – no comment) – daca domnul Stefan nu a facut cumva o escapada la Las Vegas in ultima perioada, sau ceva de genul asta, nici respectiva sotie nu exista momentan. Oricum, pare-se ca e o informatie esentiala, intrucat de ceva vreme incoace imi apare ca imi aduce cititori constanti. Multumesc pe aceasta cale curiozitatii de tip Can-Can sau Libertatea pe care o au unii 🙂

prietene folkfrate. Aici e mai greu. Prietenele celor de la FolkFrate? Vreti sa fiti prietene cu ei? Vreti sa stiti ceva despre ele? Cum arata, numarul de la pantofi, culoarea ochilor? (chiar, la un moment dat cineva cauta masura lui Dragos Boeru)

buze Cristina Andries. Da! Incredibil! Senzational! Are! Buze, evident. Sunt niste buze normale, care devin speciale in special atunci cand sunt deschise pentru cantat.

Si acum,ca am terminat cu asta sa trecem la treburile serioase. Se pare ca adun tot felul de oameni depresivi pe aici, sau care cred ca Google-ul este un fel de Oracol minune. unde scrii ce te framanta si vei avea raspunsurile.Avem asa:

povesti de iubire cu final trist. Pai..ar fi Romeo si Julieta, Tristan si Isolda. Plus povesti pe care le scriem fiecare dintre noi la un moment dat. Lasati balta finalul, povestile de iubire sunt frumoase si gata. Fie ele si cu final trist.

visez (cu varianta visez frumos). Si eu visez. Mai sunt visatori pe aici? [Ha, ha, eu visez si cu ochii deschisi :D]

nu mai caut iubirea. Nici nu e nevoie. O sa te gaseasca ea intr-o zi, si atunci va fi frumos. [personal comment: nici eu]

prea tarziu sau prea devreme. Regrete. Specifice oamenilor adepti ai lui „ce-ar fi fost daca?” (hai razi, stii ca sunt printre ei). E drept ca in viata unele lucruri se intampla „prea” (devreme, tarziu, repede, nepotrivit). Cum sunt om mare (hai zambeste, stii cat sunt de copil) imi permit sa spun oricui cauta asta: nu e prea tarziu nicicand sa visezi, sa cresti, sa spui „iarta-ma” sau „te iubesc”. Si mai bina fa toate astea cand si cum iti vine. Fara nici un „prea”.

ii dezamgim pe cei dragi.  Se numeste Viata, dragule (sunt 90% ca oricine cauta asta era o tipa…dar ii zicem „dragule” lui – respectabilului cititor). Dezamagim si suntem dezamgiti. De cele mai multe ori fara voie. Uneori, daca sunt autocritici de performanta (vezi subsemnata) ne dezamagim noi pe noi de fiecare data cand dezamagim. Sau cand suntem dezamagiti.  Putem ramane asa, cu gust amar. Sau putem ierta si cere iertare. Pentru ca Viata asta e asa frumoasa, tocmai pentru ca oamenii dragi si cu adevarat importanti raman langa tine chiar daca i-ai dezamagit. Am invatat asta de curand, de la o persoana pe care am dezamagit-o in toate modurile posibile in ultima vreme. Si care mi-a aratat ca dincolo de a incerca sa repar raul facut ei, trebuie sa repar raul facut in mine. Uneori (ne) dezamagim. Insa Viata are multe parti frumoase. Cum ar fi oamenii care inca sunt acolo cand toate se duc. (din ciclul: unde se duc toate cand se duc…)

Si acum, terminand cu toate astea, si cu starea mea sfatoasa si pe alocuri cliseica (dar dincolo de asta, cat se poate de sincera), revin la cautari „muzicale” ciudate. Cum ar fi muzica cu si ce si muzica de dedublare. Astea chiar imi depasesc puterea de intelegere si in plus de asta…a venit mancarea 😀

O zi fara regrete va doresc!

LE – Am scris cat o zi de post, nici macar eu nu am rabdarea sa citesc, prin urmare…nu am nici rabdarea sa scurtez. Nu ma supar daca nici voi nu ati citit 😀

9 gânduri despre &8222;Despre toate si nimic (sau cum se ajunge aici…)&8221;

  1. draga mea Oana…

    ca sa lamuri publicul spectator interesat de picanterii, poti face un post separat cu urmatoarele informatii:

    – posed una bucata SORA, pe numele ei Ruxandra Lapusneanu. ea locuieste (inca) in orasul meu de bastina (adica Barlad), va implini curand 20 de ani si e o domnisoara foarte frumoasa si inteligenta.

    – posed una bucata FRATE, pe numele lui Mircea Florin Rosca, tanar olimpic international la geografie in varsta de aceiasi aproape 20 de ani, locuind insa in Iasi, orasul meu de „adoptie”.

    – cei doi nu se cunosc inca, intrucat fiecare din ei are alti parinti. numitorul lor comun sunt eu, „vlastarul” intre un el si o ea care ulterior au divortat, alegand fiecare un alt drum.

    – nu am sotie inca, desi in contractul pentru cardul de salarii de la OTP Bank figureaza ca as fi casatorit. sper, insa, ca evenimentul se va petrece mai de graba mai devreme decat mai tarziu. se subintelege ca in viata mea nu exista nici categoria „logodnica”.

    – aceste informatii sunt reale si vor ramane autentice. va multumim pentru interes si intelegere. pentru alte intrebari, folositi formularul de contact de pe site-ul http://www.tivodar.ro

    • @tivodar: multumim pentru aceste pretioase informatii. nu voi face un post separat pentru simplul motiv ca aceste informatii tin de viata dumneavoastra, iar viata dumneavoastra nu (mai) este subiect direct al acestui blog.

  2. Pot spune cat se poate de sincer ca m-a amuzat teribil :)))
    E plina lumea de…. si aici..gandeste-te la ce vrei tu (nu vreau eu sa jignesc :)) )
    cautari tampite sau nu..asta e..macar au rolul sa amuze
    si oare ce ne faceam noi fara sfantul Google? :))

  3. Deci, cum sa va explic, deci…stati ca vedeti imediat… Avem de a face cu forte revansarde care vor sa perpetueze complexitatea ludica a notiunii abstractizate „adevar” cu scopul de a limita ingerinta contextului actualizat al realitatii cotidiene in clasica poveste de dragoste intre Invingator si Invins. Deci da 😀

    PS Copilu’, asta e de citat clar :))) Te-ai intrecut pe tine :)))

  4. @raluca: da, sa vezi ce cauta oamenii pe google e un mod bun de a iesi din depresie 😀
    @make: wow…seamana cu ce scriu eu prin referatele de la faculta 😀 [si nici nu ma chinui prea mult]

  5. wow, misto ca ai asa vizitatori (romantici?). la mine ajung ciudati care cauta „poze amuzante cu mosi si babe”, „aidiu lu obama”, „funny old people”, „cum sa mori la pescuit”, „intamplari amuzante la pescuit” si „ne-au mancat pestii”. frate!

Lasă un răspuns

