Plictiseli de munca

e soare si cald si frumos afara. sa iti vina sa iesi la plimbare, sa te tavalesti prin iarba, sa te cateri in copaci. dintr-un etaj de 58 de angajati mai sunt prezenti 3. ghiciti care? exact: seful meu, seful meu mai mic si eu. bineinteles, mi s-a spus ca pot pleca mai devreme. numai ca…nu pot.

pentru ca deh, ce zi mai buna decat una de vineri putea fi in care sa programezi nici mai mult, nici mai putin decat trei sedinte. lungi, interminabile, in care toate se repeta, in care cifrele fac salturi precum pastravii in apa si tu…tu te gandesti cat de bine ai sta acum intins pe iarba.

intre timp mi-am adus ceva muzica de acasa la calcultatorul de aici, mi-am infipt o casaca in ureche si intre doua rapoarte pe care le re-ras-pre-analizez ma delectez cu muzici diverse si dragi. ceva vechi, ceva nou. nimic albastru, decat cerul asta mare.

si abia astept sa ajung acasa. sa il iau pe frate-miu de la bunica, sa ajung in camera mea spatioasa si curata (ca mama mea zice ca „aproape” a terminat curatenia). sa o astept pe mama sa vina de la schimbul 2, obosita si totusi fara somn, sa stam in bucatarie, in timp ce ea gateste si eu ii povestesc despre munca/scoala/amanti (hmmm…fara asta, totusi :D). sa o exasperez maine, cand ma va apuca cantatul prin casa (v-am spus nu ca e saptamana mea muzicala? 😉 ). maine seara sa aranjeze frumos masa, cum numai ea stie sa o faca. iar eu sa imi fac o cana mare de lapte cu scortisoara si sa imi termin lista cu carti cumparate/imprumutate/citite (care se afla in patru carnetele diferite) si sa apuc sa imi fac vreo doua-trei drafturi despre cele mai interesante. sa fiu un pic fericita si numai putin trista. doar atat cat sa imi doresc sa fie lumina mereu. sa pozez oameni si lumanari.

sa am chef sa fac putina ordine pe aici. pe blog adica. si in sifonier ar fi cazul. in minte, pare-se ca ideile s-au aliniat. om vedea.

sunt asa…meteo-melancolica 😀 si plictisita. si va plictisesc pe voi pentru ca…pur si simplu.

30 de minute and than we go. in marea aglomeratie de masini care ies din bucuresti. yupppyyyy 🙂

va doresc sa aveti niste zile pline de soare. de uman, de apropiere, de caldura.

Lasă un răspuns

