Diverse muzici prin oras

nu obisnuiesc sa scriu de doua ori in aceeasi zi, numai ca intre douasutesaptezecidemii de rapoarte pe care trebuie sa le corectez pana la ora 5 (ha ha…sau la noapte :D), m-a lovit revelatia ca nu v-am mai trimis de mult pe nici unde (poate doar pe youtube, trilulilu, sau la primul magazin de unde puteati cumpara o lama). in plus de asta, ma dor ochii de mor, nu mai pot privi ecranul calculatorului pe care se insira zeci de cifre si caractere aproape chirilice la ora asta. asa ca imi cer scuze in avans pentru orice greseala de typing. scriu fara sa privesc ecranul 😀

postul de mai devreme, sau mai degraba recomandarea muzicala pe ziua de azi a venit nu dintr-o amintire (cu toate ca mi-a nascut o amintire), ci dintr-un cat se poate de real local bucurestean. pe al sau nume Cafe Tabiet (se gaseste undeva pe blanari, exact la intrarea pe strada, pe partea dreapta). unde miercurea se canta live incepand cu orele 20. pana pe la orele 22. adica exact un program numai bun de sezut in fotolii comode, baut cafea calda sau limonada si destins nervii. pe responsabili ii cheama „cafe-m-band„, si au pian, au chitara, au bass, au tobe si…ce mi-a placut cel mai tare, au trompeta. sunt inca la inceput, dar merita sustinuti, vazuti, ascultati. eu le multumesc pentru reminder.

daca nu aveti somn, puteti merge fuga in iron, la folkfrate. cu amendamentul ca daca ajungi, precum subsemnata, la orele trecute de 22, e plin. dar nu conteaza, undeva pe la 12 ale noptii, cand cenusaresele pleaca sau isi astepta cavalerii pe la colturi de strada, se gaseste si o lada de bere pe care sa sedeti. nu am stat mult, pentru ca fizicul meu inca nu isi permite sa mai piarda nopti. in cele aproximativ trei ore am avut parte de Mysha-Teddy-Jonnie. mai multe Teddy decat alte dati. placut. nitelus Stefan Tivodar, in ritmuri de reggae si jazzy-blues. nu stiu daca a mai cantat in restul serii, mi-ar fi placut sa mai aud ceva piese de-ale dumnealui. adica piesele dumnealui alea proprii si personale 🙂 pana atunci, noroc cu pagina de myband :). [apropo de myband, domnul Mircea Iordache a revenit in zona cu doua piese marca 2009. De ascultat]. si a mai fost Trupa Verde (adica Comanel, Jenica, Fram). muzica de atmosfera, dat din maini, umplut de energie. am plecat cand se canta piesa cu „turturi metalici”. piesa serii la ei (pentru mine):  cantata in original de Mar Verde, nu stiu cum se numeste, pe al sau nume „10” (tnx for the info :D), iar dimineata spre munca fredonam de zor: As sta o noapte in frigider/as prefera sa numar stelele pe cer/ as sta expus gol prin vitrine/as face orice, oricum e mult mai bine/ decat sa-mi fie dor de tine si mai era ceva cu „as bea in loc de bere ceai/as merge cu steaua prin tramvai/as face zece moldamine”. mi-ar fi placut sa o vad pe Cristinissima pe scena. next time, hope so!

iar azi…ma duc sa „imi bag pe bucati toate mintile in cap”

deci la orele serii, pe la 20.oo, asa, ne vedem la Crossroads sa il ascultam pe Make si pe Madu Radu (erau apropiate numele, de-aia le-am ametit :D) . Mai multe detalii gasiti aici.

saptamana trecuta a fost infuzie de lectura. saptamana asta e infuzie de muzica. what will it be next? astept propuneri.

si apropo de obsesii muzicale din ultimele zile. reamintit aseara de alde tivodar cu refrenul de la scrum. deci, doamnelor si domnilor….M.I.S.H.U. – musai de ascultat „Viteza sangelui meu”. daca nu va place, imi asum injuraturile.

gata. ma duc sa muncesc. 😀

5 gânduri despre &8222;Diverse muzici prin oras&8221;

Lasă un răspuns

