maine…

maine am sa scriu despre cartile ce l-am citit in ultimele 25 de nopti si 43 de zile. vreo 8 la numar. le voi lua la rand, cu romane, poezii, si eseuri

maine am sa povestesc despre un concurs de inot cu gust de sare si amintire

maine am sa zambesc larg, si am sa calc apasat si cu spatele drept

maine o sa imi ploua. in mine, ca sa iasa verdele si viata din aripile ce au prins radacini

maine parul meu va sta asezat, dintii imi vor fi mai albi si pielea imi va mirosi a soare si a ghiocei

maine va fi o amintire a unui vis ce a trecut

pana maine e un azi cu gust de strada pustie din sibiu, pe care imi plimbam pasii acum cateva minute

si de ceai cald, in tacerea dintre ce a fost si va fi sa fie

pana maine…mai e…vorba cantecului si a versului

mai e ceva din prezent…

Stefan Tivodar – Pana maine

Lasă un răspuns

