multumirile de dupa ziua mea

nu am cuvinte azi. a fost cea mai faina zi de nastere la care ma puteam astepta. de fapt, nu ma asteptam, pentru ca in general zilele de nastere conduc la depresii 🙂

au fost lalele. multe lalele. primite in ordine de la Cristina (ea a fost de altfel prima care m-a cadorisit, inca de marti), de la colegele de munca (galbene, inca boboci, imi zambesc din stanga ecranului), de la Raluca (25!!!), de la seful (un brat mare de lalele asortate, acum asezate intr-un bidon de 5 litri taiat ca nu stiam ce sa le fac). plus lalele de admirat la plimbare in cismigiu.

au fost oameni frumosi. oameni dragi si calzi, care mi-au adus aminte ca nu trebuie sa imi pun praf pe suflet, oameni care m-au luat in brate, care m-au pupat, care mi-au spus de multe ori „La multi ani”, oameni care mi-au facut cadouri pline de suflet. oameni carora le multumesc.

Multumesc Avalansutei pentru 10 ani de prietenie, pentru zeci de scrisori, pentru zielele cand am plans una alteia la telefon, pentru plimbare, si multe mesaje incurajatoare. Pentru lalele si carte.

Multumesc Cristinei. Pentru ca nu a dormit o noapte intreaga ca sa imi faca mie cadouri frumoase. Modelaje de lut, rame de fotografie cu buburuze, o oglinda cu rama pictata in albastrul frumos al cerului de primavara, bratara de fire, si, mai ales, mult sprijin.

Multumesc Marmotei, care clasa a 12-a fiind, si-a gasit totusi putin timp sa vina sa ma bucure cu prezenta ei. Plus cu lalele si bilet la Santana 🙂

Multumesc Amalia, Gina, Oana din Iasi, Luca, Matei, Duti. Pentru ca ati fost acolo si m-ati inveselit. Multumesc unui Stefan pentru „Filosofia pentru bufoni” si unui Florin pentru „free hugs”. Si mai ales multumesc Oanei, cu care ma vad atat de rar si care totusi e langa mine orice as face.

Multumiri speciale: Cristinei Andries cu treimile ei de cadou care vor capata forma la un moment dat (nu te uit!!!), si pentru un zambet cald si drag; pustiului Tivodar care si-a facut timp sa imi cante, care mi-a adus cadou direct din Roma si nu a uitat de pasiunea mea pentru obiecte cu vaci (plus pentru una bucata mesaj cu miez); galabilului – inegalabilului Dragos Boeru pentru „De ziua ta” ; dragilor de la FolkFrate – Jonnie, Mysha, Teddy, Nico, Cami, Cristinissima, Rulezzz and so on and so forth – care m-au facut sa ma simt ca acasa in Iron City miercurea, si care, ca o familie buna ce sunt mi-au cantat „La multi ani”, un pic trecut de miezul noptii, si m-au facut sa ma simt ca o mica vedeta toata seara (asta pentru ca din cand in cand aduceau aminte ca e ziua mea).

Multumire si mai speciala: Alinei Manole, care m-a lasat sa ii teroriez „Luna Patrata” si a cantat cu mine (de fapt, m-a lasat mai mult pe mine sa cant 🙂 ), si mi-a facut prin asta un cadou extraordinar.

Ar mai fi cred  persoane carora sa le multumesc, momentan inca incerc sa imi revin din ceea ce a fost o zi de vis.

nu a fost ceea ce visam candva. dincolo de asta, it was the best birthday ever.

am fost frumoasa aseara, cu rochia mea verde. si m-am simit frumoasa sufleteste, imbatata parca de parfum de oameni calzi si buni. aseara am regasit o parte din mine.

pentru toti cei mai sus mentionati, si pentru toti cei care nu sunt mentionati dar care sunt langa mine: va doresc sa aveti macar o zi pe saptamana in care sufletul vostru sa fie verde si plin de primavara, cum a fost al meu ieri.

4 gânduri despre &8222;multumirile de dupa ziua mea&8221;

Lasă un răspuns

