azi…zi a mea

azi voi cerne soare pentru voi, copii batrani ce va sprijiniti cu urchea de umarul meu stang

azi voi juca sotronul in fata caminului

azi a inceput de mult, cu lacrimile in fata unui mesaj care m-a lasat muta (multumesc, mama)

azi voi respira adanc, lasand timpul sa mi se astearna incet pe gene

azi nu voi plange timpul ce a trecut, ca altadata

azi voi privi timpul din mine, incercand sa il asez in cercuri colorate si concentrice, pana se va intalni cu radacina comuna

azi imi voi lega pene pe suflet

azi te voi imbratisa mai patimas ca oricand, chiar daca nu vrei asta. chiar daca nu vei stii asta. chiar daca vei rade.

am trecut si eu pe aici

in goana mea de copil natang, mi-am julit din loc in loc sufletul, mi-am rupt picioarele in pantofi cu toc incercand sa cresc si am ajuns, in cele din urma sa ma joc din nou cu mine.

anul asta, cu 23 scris pe el, incepe cu mine crescand.

si de mult ce am crescut, incepe cu dorinta unei povesti frumoase.

de ziua mea, imi doresc sa fie primavara.

poti face asta?

2 gânduri despre &8222;azi…zi a mea&8221;

Lasă un răspuns

