mi-e soare…

e soare afara. mi-l trec incet prin vene si incep sa respir sacadat. am crezut ca sunt batrana. am crezut ca a murit in mine mult frumos. am crezut ca am pierdut. si apoi, o creanga de zarzar inflorit scuturata in cale mea. verde ce se inalta pana spre cer.

citeam mai ieri trecutul. vedeam cum  a fost vara trecuta, simteam toamna, pipaiam caderea si tristetea din mine. si mi s-a facut dor de mine. eu nu sunt un om trist, dragilor. eu sunt un om al soarelui. al albastrului.

in fata mea sunt foi albe. atat de multe ca le-am pierdut numarul. foi albe pentru cursurile la care nu am fost. foi albe pentru recenziile pe care nu le-am scris. sau pentru concertele la care nu am fost. foi albe pentru toate momentele cand am putut spune „te iubesc” si nu am facut-o. foi albe pentru fiecare moment in care as fi vrut sa ma transform in secunda si sa iti citesc timpul sub gene. foi albe pentru toate visele de copil ce acum zac sub moloz. foi albe pentru toate diminetile pierdute, pentru toate zilele cand am plecat in loc sa raman, pentru toate filmele nevazute, pentru toate orasele nevizitate. foi albe pentru toate noptile cand ti-am desenat somnul in umbra lacrimilor pe perna.

langa foile albe zace amintirea unui caiet cu coperte tomnatice. un caiet cu foi pline la inceput. finalul l-am lasat gol. candva, cineva, va arunca caietul, ca pe un trecut de care te desparti cu zambetul pe buze si lacrimile in gand.

in fata mea sunt foi albe. imi voi scrijeli cu grija numele pe fiecare dintre ele. foile albe se vor umple incet de mine.

caietul asta nou e al meu.

e soare afara.

si vine ziua mea. si voi incepe sa zambesc, imbratisand lumina din noi.

[ peste doua zile vreau urmatoarele: sa fie soare – chiar de nu va fi, o sa ma transform eu in raza; sa fie verde – la fel ca hainele mele preferate; sa primesc lalele – nu, nu trebuie sa le tai, e de ajuns sa ma scoti la o plimbare in cismigiu (aviz amatorilor 🙂 ); sa ma plimb pana nu imi mai simt picioarele; sa ma inconjor de oameni frumosi, care sa imi zambeasca si ma faca sa fiu si mai frumoasa; sa nu plang; sa nu ma deprim; sa am parte de surprize. Asta imi doresc de ziua mea. In fiecare an, ziua mea m-a intristat. Vreau sa fie altfel…si pentru ca nu poate fi asa cum imi imaginam ca va fi la inceput de an – ufff, ce de timp trecut si ce de schimbari – vreau doar sa imi fie bine. Sa imi zambiti de ziua mea si sa imi cantati in gand. Restul…va veni de la sine]

Lasă un răspuns

