declaratie de identitate II

iubesc primavara. ba nu, iubeam candva, demult primavara. acum are gust de cenusa. la fel cum, la un moment dat, toamna a avut gust de viata. iubesc totusi copacii ce imi mangaie palmele atunci cand ii imbratisez. si lalele pe care nu le voi primi niciodata asa cum imi doream, dar pe care le strang cu grija in file de calendar.

iubesc zborul. dar din pacate naivitatea si copilaria din mine m-au invatat sa zbor doar foarte inalt. din cand in cand, prea mult inalt te transforma in icar. nu stiu si nu voi invata niciodata sa fiu icar. imi voi lipi cu grija aripile ce s-au rupt si voi invata sa bat din ele a speranta. uneori, zborul nu e facut pentru doi. e facut doar pentru a te invata sa visezi frumos. tocmai de aceea, continui sa pasesc printre stanci, pana la marginea prapastiei. cand ma voi arunca, nu o sa cad.

iubesc sunetele. nu stiu sa ma joc cu ele. si nici nu am forta de a le aranja in cantec. cu toate acestea, in mine exista un tumult de sunete. sunete pentru apropiere, sunetele pentru liniste, sunete pentru plans. fiecare moment e un cantec. sunt multe cantece pe care le-as uita acum, dar si-au creat drum prin mine si s-au asezat undeva, in cutia toracica sau intre coaste frante. le voi pastra aproape.

iubesc ploaia. si soarele. plimbarile in parc.

iubesc o culoare.

am iubit, candva, o himera. uneori, inca o iubesc.

iubesc oamenii.

invat sa iubesc imaginea ce imi zambeste stramb si ciunt din oglinda acum. imaginea pe care am decupat-o si unde inca se ascund umbre.

iubesc nisipul ce mi se va prelinge printre degete, intr-o zi de vara.

invat sa iubesc timpul prea gol in care ma infasor.

nu voi fi un om trist. pentru ca iubesc zambetele.

Lasă un răspuns

