declaratie de identitate I

[LE- il pun aici, ca jos nu il vede nimeni. Pe ForeverFolk, la sectiunea Stiri-Lansari vedeti cum a fost cu Luna Patrata la Bucuresti]

o parte din mine s-a transformat in particula. s-a ghemuit adanc intr-un colt de inima si te-a urmarit cu privirea. aceeasi parte din mine pe care calci in fiecare zi, care inca iti poarta urmele in gene si mirosul in piele. partea care te cauta, careia ii e dor si pustiu. partea de care ma reneg atunci cand noaptea e prea rece, cand o lacrima curge, sau cand un cantec mi se prinde in gene.

o parte din mine s-a transformat in gheata. a spart bariere de lacrimi si a potrivit pasul cu inaintarea. aceeasi parte din mine care nu se teme de singuratate, care te analizeaza rece, care creste.  partea care te-ar rani. partea care e orgoliu, e plecare, e frustrare si nervi. partea de care ma reneg atunci cand imi aduc aminte ce sunt, cand o lacrima curge sau cand un cantec mi se prinde in gene.

o parte din mine e poate, la fel ca multe alte parti din femei si amante ce au fost si or sa fie.

dar cea mai  mare parte din mine e ceva ce ai vazut candva, cu ochii inchisi. cea mai mare parte din mine sunt Eu.

si Eu nu voi fi niciodata ca ele.

don’t you dare to forget this!

…chiar si atunci cand o lacrima curge si un cantec ti se agata in gene…

…chiar si atunci cand cantecul e cel ce spune „in noaptea asta m-am impacat cu toate femeile” (prima piesa a albumului Luna Patrata, pentru cine e interesat)

[dragii mei, am incercat sa scriu despre cum a fost la Alina la lansare si nu imi iese nici daca ma picati cu ceara. cert e ca albumul ei ti se strecoara in piele si se lipseste acolo. „luna patrata” e probabil un cadou frumos pe care il primesc cu drag inainte de ziua mea, ca de la o berbeaca la alta. si ii multumesc frumos pentru el. poze si despre cum a fost gasiti aici, deocamdata. in curand, si pe foreverfolk – sub semnatura mea si a colegei Raluca]

Lasă un răspuns

