cuvinte cui?

words_by_mushy_pea1

[sursa foto]

iti place sa te joci cu ele. le tii in palme, le arunci in scris, mi le versuiesti in strofe de hartie.

eu zambesc de cele mai multe ori. din cand in cand, spranceana stanga se ridica a mirare

din ce in ce mai rar, buzele imi tremura spasmodic pentru a nu lasa lacrimi sa cada

eu le cred mereu

le tin, le alint, ma joc la randul meu cu ele

azi as vrea sa-mi fac cuvintele oase

tari si reci si moarte

cuvintele-sabie

sa ti le infing in gene, pana la dunga aceea a ochiului ce imi zambeste a compatimire

mi-as face cuvintele-aripi

sa le arat inaltul si apoi, cu cruzime, sa le tai si sa le arunc in desert de nehotarari

azi as vrea sa pot sa fiu rea

dar stiu ca joaca cu ele, cuvintele tale sau ale mele,

fie ele si din dictionare diferite,

doare si arde.

asa ca azi iti arunc cuvintele pur si simplu

pot sa fie flori

sau zboruri

sau rani

…ai grija ce imi dai inapoi…

[da, am anuntat pauza. pana maine insa, ma mai suportati. si apoi, pauza va avea 3 zile]

Lasă un răspuns

