despre dureri

timpul se strange in jurul meu, cu gust amar. teama mi se strange si ea in jurul gatului, facandu-mi respiratia sa sune sacadat, rece si suierat. miros de blonavi ce imi intra in sange, miros de pierderi ce nu mai pot fi regasite, miros de oameni dragi pe care i-ai prinde de tine si care iti curg printre degete. imi e teama de tot, cu toate ca stiu ca asa va fi cel mai bine. am reusit deja sa fac primul pas, aproape singura. nu imi plac oamenii bolnavi, si acum nu ma plac pe mine. mi-as da corpul la schimb pentru o perioada. si nervii slabiti, si noptile zvarcolite in durerea acuta localizata intercostal dreapta, si stomacul revoltat de ideea de mancare, si pernele din care am mucat pentru ca nu exista o mana pe care sa o strang cu putere, si visele colorate din care ma trezeam plangand. oameni care m-au sunat, oameni pe care nu i-am sunat, desi stiu ca mi-ar fi fost alaturi, oameni care as fi vrut sa fie acolo dar nu au putut, oameni indiferenti, oameni care dor, toti comprimati in zile de zacut, de febra, de…

sunt doar bolnava. si de data asta, nu are legatura cu nervii mei, ci cu ceva fizic, bine localizat si care se vrea operat. nu stiu cand si cum va fi, stiu ca apoi imi va mai fi rau o perioada, si apoi voi fi iar bine. exact ca la o despartire…:)

va doresc sa va fie bine, sa nu aveti pietre pe nici unde, dar mai ales pe suflet, sa pasiti inainte cu zambetul pe buze, si, mai ales…indiferent de cat de rau e, nu deveniti indiferenti. nu e o dovada de crestere, asa cum credeam, e o dovada a pierderii copilariei. azi prefer sa raman copil, dragul meu. si voi tine mana intinsa spre soare…

2 gânduri despre &8222;despre dureri&8221;

  1. Deci se presupune k esti marmota 1 ca doar asa aud mereu si e cazu sa fi un exemplu pt aia mai mici 😀 :)) asa ca fruntea sus..(nu ft sus k ne lovim de tocul usii). deci…nu uita(nu ca ai avea cum:)) ) ca sunt unii care te sacaie cu telefoane, cu directive ca sa nu mai umblii de bezmetica prin magazine:))
    Chiar daca e urat afara..inca e primavara si pliiin de lalele..so smile:P
    Ps: Smile k daca nu lipim cu banda adeziva 😀 :*

  2. promit sa ma duc la nenea doctor cu un zambet infit in fata, sa imi zica ca nu am nimic si sa ma trimita acasa 🙂 is bine, mai copii, nu va faceti griji.

Lasă un răspuns

