cu pasi grabiti…

pasii mei se indreapta grabiti spre oriunde. mici si repezi, calcand cu grija pentru a frange tocurile fragile si a nu ateriza mai aproape de pamant decat de cazul. cerul albastru imi arunca priviri nedumerite. e suparat ca nu vorbesc cu el azi, ca nu ii spun ce dor imi era si cat de bine imi face. copacul cu flori galbene, din curtea ambasadei vecine e aproape inflorit si zambesc de cate ori il vad.  cafeaua din dimineata asta e fara lapte si fara zahar si tare. nu imi place de ea, si totusi, o gust cu sorbituri mici, asteptand sa ma trezeasca din amortire. cafeaua tare e buna numai in diminetile cand stai in pat, si imparti o perna, un pat si cana cu altcineva (de fapt, cu un cineva anume). totusi, m-am imbracat azi in raze calde de lumina si am zambit cu drag. e prea frumos pentru a iti inchide ochii, si pentru a merge fara tinta, ca atunci cand mergi pana bocancii ti se umplu de ploaie, iar apa care iti curge din par se confunda usor cu lacrimile ce iti curg fara sens.

parul imi miroase a primavara, iar laleaua pictata pe sticla din fata mea imi zambeste rece.  sunt inexpresiva, cu rochia mea neagra si ochelarii cu rame groase. uneori, pentru 30 de secunde ma simt asa. pana imi da un ghiont in inima tacerea din mine, si asteptarea, si nerabdarea, si teama, si necunoscutul. sau pana cand se incaiera toate, si se fac ghem in stomacul meu, tinandu-mi de foame cate o zi intreaga. nu e indicat sa te hranesti cu emotii. nu iti dau niciodata destul energie. am nevoie sa fiu copil pentru ceva timp. sa rad, sa alerg, sa gasesc motive pentru care sa rad, sa ma pierd in mine si sa pot fi fericita pentru un fir de lalea, sau pentru o raza de soare. sa cred cu tarie in povestile frumoase.  am nevoie sa nu mai fiu copil pentru ceva timp. sa nu ma mai sperii de intuneric si lumina, sa nu mai dau din picioare atunci cand nu primesc ce vreau si doar ceea ce se poate, sa invat sa ma descurc singura

azi cred ca soarele imi va lumina drumul. am doar nevoie sa cred ca pasii mei grabiti nu merg spre oriunde, ci merg spre Acasa

[melodie de drag si dor. asa cum as dori sa fiu si sa-mi fie…ce-ar fi daca?]

Lying in my bed I hear the clock tick,
And think of you
Turning in circles confusion
Is nothing new
Flashback to warm nights
Almost left behind
Suitcase of memories,
Time after

Sometimes you picture me
I’m walking too far ahead
You’re calling to me, I can’t hear
What you have said
And you say go slow
I fall behind
The second hand unwinds

If you’re lost you can look and you will find me
Time after time
If you fall I will catch you I’ll be waiting
Time after time
If you fall I will catch you I’ll be waiting
Time after time
Time after time

After your picture fades and darkness has
Turned to grey
Watching through windows I’m wondering
If you’re OK
And you say go slow
I fall behind
The drum beats out of time

If you’re lost you can look and you will find me
Time after time
If you fall I will catch you I’ll be waiting
Time after time
If you fall I will catch you I’ll be waiting
Time after time
Time after time

[ca tot e primavara e rost de facut ordine. asa ca dupa ce aseara am reusit sa imi impachetez si aranjez hainele din camin – si mai am inca cam pe-atetea in alta parte – azi am facut un pic de ordine in blogroll. cu parere de rau am sters cateva bloguri pe care nu se mai publicase nimic de mai bine de 3-4 luni. daca oamenii revin cu ale scrisului, o sa ii pun la loc. si tot acolo si-a facut loc FolkBlog-ul. apropo de FolkBlog, azi e ultima zi de votari la Roblogfest, iar ei s-au calificat la trei catergorii – din cele trei la care s-au inscris. Asa ca puneti mana si-i votati, ca-s oameni buni si scriu frumos si au un proiect fain. In principiu cred ca ma dau si eu de-a dura maine la super-mega petrecerea de maine, sa ii vad pe oamenii astia mari din blogosfera. ]

Un gând despre &8222;cu pasi grabiti…&8221;

Lasă un răspuns

