La multi ani II

Luna asta e plina de sarbatoriti(si -ite). Prima pe lista se afla „marmota” cu care am impartit camera la Sibiu si care e unul din oameni intrati relativ de curand in viata mea. Si cu care, pana nu demult, nu stiam cat de multe impart in comun. Pai cum sa nu imi placa de ea daca ciocolata ei preferata e cea cu menta, si comandam aceleasi chestii la restaurant (fara sa vorbim inainte), are un catel simpatic, si isi gaseste timp sa vorbeasca cu tine chiar daca are bac si viitoare admitere si o groaza de prieteni cu probleme care o agaseaza constant 🙂 [da, ma numar printre ei]. Pe langa asta, este cel mai matur om de 18 ani (acum plus 1) pe care il cunosc, chiar daca isi pastreaza o groaza de copilarii in el. Este un element de echilibru in ForeverFolk (mai ales atunci cand eu si Make ne enervam), si chiar daca stie ca viata nu e mereu roz, reuseste sa te umple de optimism. E unul din putinii oameni care te suna doar ca sa vada „Ce mai faci?”, si pentru asta imi e tare draga. E un om care are principii, care tine la lucrurile care le face, si care se implica cu totul in proiectele dragi si in relatiile cu oamenii dragi. Iar asta e un alt punct in comun pe care il avem, impreuna cu a fi visatoare si idealiste. Si numai cu un om ca ea m-as putea contrazice pana la 3 dimineata, printre ridicari de ton si mici isterizari, pentru a ajunge la…aceeasi concluzie.

Asa ca, de ziua ei, ii doresc ca sufletul sa nu i se asemene niciodata cerului asta negru de afara (poate doar din cand in cand, doar atat cat sa isi aduca aminte cat de frumos e cand e soare), sa isi pastreze optimismul si pofta de viata, sa creasca frumos, sa ramana copil, sa ramana „marmota”. 🙂

La multi ani, Raluca!

[am vrut sa ii pun o piesa cu dedicatie. din pacate, in capul meu suna acceasi piesa dintr-o seara spre dimineata, din orasul de otel. adica piesa de mai jos. dar cum e suntem amandoua marmote o sa presupun ca ii place]

1. Tu esti lumina de luni dupa-amiaza,
Tu esti fara doar si poate a mea,
Ingerul care ma vegheaza
Vinerea si sigur duminica.

2. Tu ai dimineata pofta de joaca.
Imi pui poza ta in buzunar,
Si-apoi imi spui „nu-i nimic o sa-ti placa,
Am sa fiu cu tine iar si iar”.

R. Parca ar fi, parca n-ar fi,
Parca m-as indragosti.
Voi ramane cu tine
Inca 2000 de ani.

3. Tu esti lumina de luni dupa-amiaza
Ma are in paza dragostea ta.
De-acum inainte ce mai conteaza
Fara doar si poate esti a mea

3 gânduri despre &8222;La multi ani II&8221;

  1. Bun..acum ca am reusit sa ma adun si desi ti-am multumit noaptea printr-un mesaj se cuvine sa-ti multumesc si aici pt unul din cele mai frumoase cadouri de ziua mea..cuvintele alea muulte su frumoase..si da Oana…chiar imi place piesa aia..ar trebui sa ma surprinda ca iar e ceva in comun?:)) cred ca nu. si pt ca e greu sa leg un comment si de ultima postare..scriu tot aici: Da, pt ce ai scris esti cu un pas mai sus spre perfectiune, in ochii mei :* :* orice ar fi rau, defecte etc.nu se zaresc :))

  2. @raluca: da, sigur….la 12 noapte in mesaj imi spuneai ca sunt nesuferita ca te fac sa plangi 🙂 no…mi-esti draga, si ma bucur ca pot sa scriu despre tine aici
    @make: faci un grafic cumva? 🙂 normal ca e un post bun: nu e despre mine, nu e depresiv si are legatura cu marmotele. 😛

Lasă un răspuns

