somnolente

nu ma mai joc! m-am suparat rau pe el de data asta. pai…ce-i asta: pleaca cu noptile de acasa, il astept pana mi se face rau (uneori incep sa si plang ca nu mai vine), si cand mi-e lumea mai draga (adica am un teanc de corespondenta,rapoarte,si inca nu stiu ce exact de facut pentru diseara), vine la mine. si mi se intinde peste tot trupul, de-mi vine sa tip. nu, nu e vorba despre prietenul meu (mai mult sau mai putin invizibil), ci despre somnul meu.

imi place sa dorm. pe cuvant. sa visez, sa ma alint dimineata, sa lenevesc inca doua ore in pat doar pentru a ma minti ca dorm in continuare. dar aici nu mai vorbim despre placerea somnului, ci pur si simplu de necesitatea lui. de ceva vreme simt nevoia acuta sa dorm. mult. vreo 2-3 zile, daca sa poate. si nu-mi iese. pana in ora 12-1 nu ma ia somnul. si atunci cand adorm atat de devreme, ma trezesc la 3 (intotdeauna la 3 sau in jurul orei 3. fatidic?). asta in cazul in care binevoieste sa vina in vizita. in schimb pic de somn la ora 1-2 PM la birou. nu mai merge nici cafea, nici ceai, nici nimic. ca acum de exemplu. cand pun pariu ca daca as pune capul pe birou as adormi in 1,15 secunde. noptile in care dorm bine sunt putine. le pretuiesc, pentru niciodata nu stiu daca se vor intoarce.

bineinteles, ca in starea asta sunt foarte usor de enervat. sau de ranit. sau de zgarmanit sufleteste. pentru ca tot sistemul meu e pe sleeping mood iar eu tot incerc sa il resetez. deasemenea, e starea in care devin aratagoasa si pusa pe intins nervi (asta ca sa stiti si sa evitati). mi-ar prinde bine acum un gest dragut, dar pe care nu il voi cere. mi-ar prinde bine un pat, o perna, o pilota moale si usora, si niste brate care sa ma tina pana adorm. si un vis frumos mi-ar prinde bine. da, asta am uitat sa vi-o spun. cand el, somnul, vine pe la mine….imi mai aduce si cate un cosmar cadou.

de fapt si de drept nu am nimic de spus, iar incoerenta cuvintelor mele e absoult minunata. de fapt si de drept….imi e somn. si-n loc sa fiu acasa, dormind, sunt in scaunul asta de birou corportatist, care nu se aeriseste bine si care imi taie orice elan creativ. gata, trebuie sa ma trezesc cumva!

Lasă un răspuns

