Concerte si concertzele

Gata, v-am stresat destul cu dramele mele existentiale 🙂 Cel putin in urmatoarele ore iau o pauza. Pana una alta, hai sa va pun la curent cu locurile unde ati putea sa ajungeti in urmatoarele doua seri, cu evenimente folk  si nu numai.

in seara aceasta, concert Mircea Vintila, in 100 Crossroads. Powerd by ForeverFolk&Gaskademia de Folk. De la Dragoselu‘ (oare ma injura daca ii zic asa? 🙂 )de pe blog am mai aflat cum ca vine sa ne incante in deschidere. La pachet cu Teddy. Intrarea este 15 Ron. Subsemnata onoreaza cu prezenta. (in caz ca ma evitati, nu treceti pe acolo, cel putin in prima jumatate a concertului 😀 )

– tot in seara asta, Scoala de Folk se muta de la Subsolul 2 din El Comandante la Subsolul 1. Cu care ocazie vin la ei sa concerteze „Om bun” din Brasov. Si cu care aceeasi ocazie seara isi va schimba un pic structura. De la 3 ore, la…toata noapte liber la cantat.

maine seara, eternul si fascinantul Oras de Otel, cu FolkFrate. Eu cu lipsa de doua saptamani la activ, ma duc sa bifez prezenta. Se anunta o seara interesanta. Punct 😉

– tot maine, in lumea piratilor in Avast, deja obisnuita seara de Coveruri, cu Tanase&Friends. Detalii despre cum gasiti locul, cum a fost in alte seri, ce se intampla, gasiti pe blogul lor. Promit in scris si oficial ca la urmatoarea seara cand ajung acolo (care nu va fi maine), vin si cu cronicutza de catecele.

SI….si….STIREA ZILEI: IN ROMANIA LUNA VA FI PATRATA. (Sursa stire+ film AICI)

Acestea fiind spuse va doresc numai soare si zambet (ceea ce imi doresc si mie), sefi intelegatori si telefoane care nu suna din 10 in 10 secunde (ceea ce eu nu am parte azi), primavara in par, in ochi si in dragoste (ceea ce ii doresc oricui simte nevoie de ele).

PS: si ca tot e zi cu linkuri multe, multe, multe. Daca nu stiati deja, a inceput votarea la Roblogfest.ro. Nu, nu m-am inscris si nu vreau voturi. Dar stiu trei bloguri care merita votate: Stefan Tivodar (blog personal), FolkBlog (blog de muzica) si Tomata (Blog popular). Mai sunt si altele, dar la astea vreau sa fac eu PR gratuit. 🙂 Nu serios, faceti-va cont, vedeti ce si cum, si votati ce va place. A, daca aveti cont pe Metropotam va puteti loga cu contul acela [ca stiu eu pe cineva care si-a facut cont separat ca nu intelegea de ce nu ii este recunoscuta adresa de mail 😀 ].

Un gând despre &8222;Concerte si concertzele&8221;

Lasă un răspuns

