Marti…si miercuri…

Marti: ridicat card nou, recuperat bursa, mult de munca, nervi, plans, pareri de rau, optimism, cozi interminabile, cristina mea, crossroads. Cunoscut om fain, pe al sau nume Mishu Calian (il gasiti de azi la muzici de facut bucate), cantat (da, am fost remarcata impreuna cu cristina din iron ca fiind grupul de backing vocals la Ploaia asta nebuna), o neasteptata prezenta, un si mai neasteptat sfarsit de seara (sau inceput de dimineata, mai bine), cu un eu plin de viata si joaca si suflet, si copil, si femeie, si un tu cum numai tu stii sa ma uimesti si sa ma bucuri. si am ajuns la…

Miercuri: ora 5.30 – trezirea, ora 7.00 mac la dristor, venit seful, gasit suzana, plecat spre medgidia. ora 9 – ajuns la fabrica la medgidia (de fapt la locul unde a fost azi si va fi maine evenimentul). o fabrica de ciment e…mare. e tot ce am de spus, dupa plimbare cu super-masina cu si mai super-draguta asistenta a directorului de uzina. oameni multi. cunoscuti si mai necunoscuti. imparit ecusoane, facut tabele, zambit frumos. am fost mentionata si aplaudata la final. m-am simtit importanta 🙂 maine e si mai greu, ca maine am un rol mai plin, dar va fi fain, mai ales ca voi vedea si uzina (de-abia astept sa ma vad cu geaca de protectie, casca si bocanci speciali 🙂 ). mancare buna, nu prea multe probleme, aflat lucruri noi (si o tona de cuvinte si prescurtari), un gps care stia unde sa ne duca, numai ca nu stia si ca in constanta sunt 1001 de strazi cu sensuri interzise, stat cu ochii inchisi si ascultat dialog in franceza (nu intelegeam nimic, era mult prea repede pentru mine, dar suna frumos si cald).

Acum va scriu din camera unui hotel de trei stele, care e de doua ori mai mare decat camera mea camin, daca scot capul pe geam vad marea. dar e frig si intuneric, poate maine dimineata am mai mult noroc.

azi sunt un om mare, care insa faca gafe de copil tembel. dar pana la urma, „toti oamenii mari au fost o data copii”. iar unii raman mereu asa.

„copilul atomic al scrisului” isi cere scuze pentru incoerenta din gandire. dar eu inteleg tot ce am scris aici.

somn usor va doresc.

PS: daca va imbracati si luati o masina/un tramvai/un orice pana in iron city, il puteti auzi pe Mishu in seara asta, la FollllkkkkFraaaatttteeee (mi-e dor de Jonie 😀 ). si maine seara va astept cu drag si spor la Emeric Imre la concert, in crossroads.

Lasă un răspuns

