O zi de luni

Cu trezit devreme, fara chef de munca, ca doar iubesc diminetile (mai ales alea de luni) de nu mai pot. Cu nervi pana in 10, ca sa aiba de ce sa ne doara capul si stomacul. Intre timp, cu ceva vesti bune, cu decizia suprema de a ma duce la scoala. La scoala m-am dus, dar degeaba, ca nu facusem fise de lectura. Asa ca am plecat. Nu inainte de a intreba inocent o colega daca avem burse pe card. Si ea imi spune ca da. Ca pe cardul BRD. Ca doar, deh!, ne-au pus sa ne facem carduri la BRD si pana in decembrie tot pe cardurile vechi BCR am avut burse. Motiv pentru care eu nu am avut bunavointa de a ma duce se imi ridic cardul BRD. Pe care (din motive de munca) nu l-am facut la facultate ci la ei la sucursala. Si pe care card, culmea, nu exista nici un ban conform extrasului de cont. Doar minus 7 lei, taxa de administrare. In timp ce imi varsam of-ul la telefon, ma ataca cainii. Mie imi plac cainii. Mai putin aia care latra la mine din senin. Nu m-au mancat, am vorbit cu ei si am mers mai departe. Ma gandesc maine pe cine sa injur eu ca nu am bursa pe ianuarie, acum…cand mai e putin si intra bursa pe februarie. Si imi fac lista: servicii sociale ale Universitatii, secretariat la facultate, BRD-ul de la Amzei…si pun pariu ca pana nu imi iau juma de zi libera si nu ma umplu de nervi si vorbesc cu toate secretarele din lume nu o sa rezolv nimc.

Dar nu-i nimic. Sunt acasa, unde e cald si bine. Am facut sos de rosii si voi fierbe si pastele in curand. Am terminat de citit „Visele lui Einstein” si „Drumul spre Los Angeles” si acum ma delectez cu „Manaca, roaga-te, iubeste”. Am suc de portocale si o saptamana plina in fata. Da, am uitat sa va spun: plec la Medgidia doua zile, sa ma dau mare organizator de evenimente cu personaje principale directorii de la minunata multinationala unde lucrez 8 ore pe zi (nu spunem care, ca nu facem reclama, si-n plus nu vorbim de rau ca se citeste. stiu eu sigur 😀 ). Si voi sta la hotel pe malul marii, sa vad plaja acoperita cu zapada. O sa ma intorc rupta de oboseala, dar macar schimb rutina.

Ce vroiam sa va zic? Da….e o obisnuita zi de luni, dar nu atat de obisnuita…pentru ca sunt in unicul loc din lume (in momentul actual, a se intelege) unde intru si imi dispar energiile negative.

A, sa nu uit: maine e concert Dinu Olarasu in Crossroads. O sa fiu si eu pe acolo, puteti sa veniti sa imi urati sa nu ma inzapezesc pe autostrada.

3 gânduri despre &8222;O zi de luni&8221;

  1. Ehe….parca zilele astea de luni au ceva din zilele de luni din tabara…cand montezi corturi…aranjezi copii…ai grjia sa pui toate foliile posibile sa nu intre eventuala ploaie si tot asa…

  2. @Cris: da, numai ca taberele au ceva numai al lor si atunci, oricat de grea e o zi de luni, tot iti e draga
    @Ditu: am editat. si da, vad marea pentru ca sunt cazata in Constanta :). te mai astept pe aici

Lasă un răspuns

