Update 1

No, v-am mai zis la un moment dat ca o sa public aici ce scriu pe 360 unde am mai des acces. Faptul ca saptamana aceasta nu am scris se datoreste unui motiv cat se poate de simplu: nu am chef, nu mi-e drag, ma enerveaza sa pendulez de colo cu posturile mele, tastatura de la dekstop nu e atat de friendly precum tastele mici si inghesuite ale lui gigel al meu, la munca nu am cand sa scriu ca la fiecare rand ma opreste un telefon, camera de camin nu e proprice creatiei (si oricum nu am net si nici gigel constant acolo), iar in camera unde mare parte din blogul asta si-a vazute insirate randurile ajung rar, si investesc timp in altceva. Si in plus, mi-e lene. Mi-e lene sa fac orice. Am mai citit vreo trei carti, poate reusesc sa incropesc ceva randuri despre ele. Chiar patru daca o iau si pe cea care o citesc acum in considerare. La concerte nu am prea mai fost. Am fost in schimb intr-o ceainarie frumoasa foc.O sa ramana un loc special 🙂

Si mi-e lene. O lene de-aia de nu imi vine sa fac nimic decat sa stau cu ochii pe geam, sa dorm (ceea ce oricum nu fac), sa mananc dulciuri, sa beau ceai, sa imi plang de mila, mi-e lene sa imi fie lene, si mi-e lene de blogul asta.

Azi nu imi place blogul meu. E sec si superficial, ca mine zilele astea, cand merg in unirea si imi iau rochii si nu ma duc la scoala si mi se pare sa sunt interesanta. Nu sunt.

In alta ordine de idei, o sa incerc sa postez o data pe saptamana drafturile pe care le fac. Pentru ca, va intereseaza sau nu, chiar scriu in fiecare zi. Sau incerc sa scriu in fiecare zi. Si atunci cand o sa postez mai multe chestii, voi pune un”update” sa va spun, si le veti gasi mai jos, cu datele de scriere. Pentru azi, aveti povestea lui „the One” (nu, nu revista) si cum sunt eu „un ceas”.

Va pup pe toti, va doresc numai bine, weekend linistit si cu cantec, fara trenuri deraiate si vise cu avioane care sa prabusesc. Daca se poate si sunteti amatori, condimentat cu imbratisari. Sau carti. Sau muzica. Neaparat cu oameni dragi.

Un gând despre &8222;Update 1&8221;

  1. Poate mai spui si altora de ceainaria aia:)) Si oricum mi-ai promis o cafea..dar acum daca spui ca te-a furat „unu’ ” si te face sa renunti la cafea facem si sacrificii:))
    Lenea e contagioasa…boala grea…

Lasă un răspuns

