The „one”

L-am gasit. Era chiar sub nasul meu de atata vreme, si pana acum vreo doua saptamani il ignoram, in favoarea altuia mai chipes. Apoi, si-a schimbat hainele si intr-o dimineata mi-a facut cu ochiul, din coltul sau bine-ascuns. N-am putut sa il refuz, si de atunci nu mai pot renunta la el. Am renuntat pana si la cafeaua de dimineata de dragul lui, pentru a putea petrece mai mult timp impreuna. Si pana si ritualica intalnire „la tigare” (aia la care se strang fumatorii si nefumatorii firmei pentru a isi da buna dimineata si a barfi putin), pentru ca nu ii place in frig. Si daca gustul de cafea cu nitel fum se completa, pe el il vreau simplu. Imi face diminetile mai usoare, iar dupa ce mananc simt nevoia sa il am iar in preajma. De doua ori pe zi, si e perfect.

El, desoperirea mea si probabil noul meu viciu are si nume: ceai verde cu menta.
Si pentru ca nu sunt egoista, il impart cu voi. 😀

[18 februarie]

4 gânduri despre &8222;The „one”&8221;

Lasă un răspuns

