Evadare (II)

[Acum o saptamana fix imi faceam bagajele, dar asta e…nu am avut timp sa va povestesc de ziua doi. In episodul trei revin cu poze :D]

[7 februarie, orele 18]

Dupa o seara cu muzica, toblerone, portocale acre, vorbit pana la 3 dimineata, azi ne-am trezit la 9. Afara senin, vreme frumoasa, numai buna de plimbare. Asa ca dupa cafea-suc de portocale-mancare am plecat spre cetatea din Cisnadie Cisnadioara O cetate din secolele 12-13, de dealul de langa pensiunea unde suntem cazati. Pentru cei doritori sa mai ajunga pe aici, aflati ca pana sus se poate ajunge doar daca aveti cheia de la doamna Erika (numarul 202 sau 247), si intrarea este 5 lei. Dupa multe scari urcate ajungem sus. Liniste, soare, biserica cu ecou si de jur imprejurul nostru multe dealuri, case mici strajuite de biserici vechi, munti departe.

Inapoi la pensiune, sus in masina, directia Cisnadie. Biserica fortificata de acolo. Frumoasa, cu un ghid care a stat dupa noi doua ore sa ne povesteasca despre ziduri, comori ingropate, orgi, altare.

Sadu. Un loc de care nu auzisem pana azi. Prima localitate electrificata din Romania. Cu un muzeu la hidorcentrala pe care am putut sa il vizitam abia dupa un telefon la Sibiu. Incercare de ajunge pana la baraj (care e unul din cele mai mari din Romania). Departe, asa ca ne-am intors.

Masa pe drumul spre Paltinis.

Intre timp, au aparut nori, asa ca ne-am intors pentru cateva minute de odihana in camera.

Seara asta, Sibiul e al nostru 😀

[e frumos, e bine, e liniste. Mult prea liniste. 😀 – a fi puse la timpul trecut]

[8 februarie]

Ceata. Vant. Inca liniste. Vizita la muzeul Astra. Lac, mori de vant. Frumos. Cam prea frig de plimbare. Inapoi in Bucuresti. Vazut curcubeu. Zgomot.

Marmotele gemene si dresorul de serviciu va saluta 😀

4 gânduri despre &8222;Evadare (II)&8221;

Lasă un răspuns

