Evadare (partea I)

Ieri imi anuntam plecarea spre Sibiu. Azi asa si fu. La 7 jumatate (si un pic dupa) am sarit in masina si am plecat. Afara senin, un cer albastru cum imi era dor sa vad. Oprire la Cozia, sesiunea 1 de poze (mersi, Stefan, de aparat :D). Ajuns in Sibiu, plimbat in cautare de biblioteci (nu, nu m-am dus sa citesc, Make avea de lasat neste carti).

Cisnadioara. Pensiunea „Sub cetate”. Atat de liniste ca iti tiuie urechile. Putini oameni, si mai putini oameni, aer curat. Camere frumoase, cu mobilier vopsit cu diverse modele pe fond verde. Baie mare, mai mare dacat aia de acasa. Si cu dus cu hidromasaj 😀

Dupa-amiaza inapoi la Sibiu. Masa la Crama Ileana, cu niste portii mari (foarte mari, indescriptibil de mari, si vorba Ralucai „indecent de mari”). Bineinteles, titlul de siameze pentru noi, care ne-am ales aceleasi feluri de mancare 😀 Deja dupa jumatate de portie de ciorba eram plina. Si mai aveam si felul doi….din care jumatate (aia cu garnitura) a ramas neatins.

Pentru a arde caloriile am plecat la plimbare. Si in Sibiu la fel de liniste. Oamenii merg linistiti, nu se alearga, timpul curge asa…in reluare. Facut poze. Multe poze, ca la un moment dat cred ca eram injurata de Make si Raluca. Da’ lasa ca le trece! 😀 Piata mare, piata mica, podul minciosilor, catedrala, stradute. Frumos. Si mai frumos ca la un bar in piata mica, pentru ca era atat de cald si frumos, erau scoase mese afara.

Final apoteotic in Old Friends, cu rasete isterice din motive de oboseala, paie vrajite si…tepene 😀 [nu va bateti capul, ca faceti cucuie!]

[mi-a atras atentia cineva ca poate nu intereseaza pe toata lumea vrea sa citeasca ce fac eu, pe unde ma plimb, and so on. dragilor, blogul asta e al meu personal. daca vreau sa imi pun poze goala pe el, pot sa o fac. nu, nu o sa fac asta, nu va faceti sperante desarte :D. ideea ca vreau sa imi aduc aminte de momentele frumoase, locurile frumoase, oamenii frumosi pe care ii am in jur. si in plus, daca sunteti atat de deranjati de ce scriu, de ce mai veniti pe aici????. gata, ma intorc la linistea de vis a camerei. revin probabil maine.]

Lasă un răspuns

