Etape

Am constatat ca graficul meu emotional nu se desfasora conform unor etape. Logic vorbind dupa nervi-resentimente-automartirizare vine o faza de teama, si apoi una in care o iei de la capat.

Ceva s-a dat peste cap in tot mecanismul asta in ultimele doua saptamani, trecerile mele dintre stari fiind atat de radicale si bruste ca ma speriau pe mine. Si pe cei din jurul meu (i’m sorry).

Una peste alta, dupa un amalgam de diverse adunate, rasfrante, impartite, am ajuns la concluzia pe care o credeam imposibila: e greu, dar va fi bine. Asa ca, in loc sa imi ascut unghiile, sa acuz, sa nu iert, azi am zambit. Si am privit inainte.

Pentru ca starile mele nu sunt numai ale mele. Si imi pare rau ca a trebuit sa iau o lectie pretioasa aseara din punctul asta de vedere.

And we shall fly again sometime.

[in rest sunt in starea copilului care pleaca in prima excursie sau in tabara. am noduri, fluturi si asteptari marete. ma duc prin si pe langa sibiu sa imi spal creierii. sa respir aer curat. sa vad cladiri vechi si frumoase, sa vad oameni care nu alearga, sa vad un centru de oras curat. si intre timp ma gadesc la o leapsa cu carti, dar aia o las pe zilele urmatoare.]

Un gând despre &8222;Etape&8221;

  1. sa vezi tu ce postari pe blog o sa ai dupa weekendu asta.. ;))
    si de n-o fi plin de „:D”…ne suparam…ar trb sa las comment undercover dar..too late now:))..
    see you maine 😉

Lasă un răspuns

