O seara placuta

Aviz cititorilor: postul asta nu este unul de interes general, nu vorbesc de nici o carte, nu dau nici o brafa, nu prezint nici un concert. E doar povestea unei seri simpatice, pe care o vreau aici ca sa o pot citi, sa imi pot aminti, sa pot zambi.

Profitand ca e weekend si nu trebuie sa ma aranjaz cine stie ce, mi-am trantit blugii-pulovar-geaca-fular-fes (da, era frig rau aseara) si am luat-o, pe la orele 6 ale serii inspre centrul orasului cel mare si poluat. Pretextul intalnirii era si anume (re)uratul lui Edy cu „La multi ani!” si datul de cadou de la restul echipei ForeverFolk (adica eu, Make, Raluca si Sony). Bineinteles, ca eu am intarziat (ora de intalnire era 6-6.30, eu am ajuns la 6.30 fix) asa ca nu stiu cum a reactionat Edy, nu pot sa banuiesc decat ca ii placu cadoul.

Program de voie: stat vreo ora jumate- doua la Oana in bar (asta e barul de sedinte FF), baut cafea cu menta (yummy) si suc de mere cu lime si zahar (adica Green Apple – da, aseara am avut gusturi dubioase, si am renuntat la clasicul ceai-cafea-apa plata :D). Din motive de fum si inghesuiala, am decis sa schimbam locul. Si am ajuns la….cea mai buna pizzerie din Bucuresti. Daca in general am facut reclama pentru toate locurile care imi plac, de asta nu va spun unde e, nici macar cum se numeste. E un loc mic si cosy, cu mese pictate frumos si pereti gri cu desene albe, cu multe feluri de pizza, si cu paste, si cu salate. Si vreau sa ramana mic si simpatic, chit ca eu ies sa mananc in centru de maxim 3 ori pe luna (a, si nici macar eu nu stiu cum se numeste 😀 ). Am mancat pizza de placere, chiar si marginile pe care in general nu le suport pentru ca au grija bucatarii sa le usuce prea tare. Nu serios, pizza cu aluatul subtire, dar destul de moale cat sa nu iti spargi maselele in el, cu ingrediente din plin, si maaarrreee… (noroc cu Make si Edy care ne-au mai salvat de cate 1-2 felii). Edy si-a luat salata, care si ea arata bine. Data viitoare incerc pastele. Iar pentru amatorii de picanterii, sos de pizza facut din ulei de masline cu condimente. Ca sa mai dam jos din caloriile adunate am luat-o pe jos inspre masina lui Make si am ajuns pana la urma sa mancam si clatite din regie. Sa nu uit sa mentionez ghioceii primiti. Sar’na!

Orele fiind inaintate, Make facu pe soferul si ne arunca pe toti pe casele noastre si bineinteles, dupa atata mancare, nu ma mai lua somnul. M-a lovit inspiratia si m-am jucat cu hartii si reclame decupate din B24. A iesit ceva simpatic, ce se afla acum pe peretele din fata mea. Sper sa fie apreciat si de catre destinatar. Intre timp, am mai schimbat cate vorbe pe messenger, mi-am lipit degetele intre ele cu lipici (pana la urma am apelat la scotch), am mai stat o ora sa strang hartiile si hartiutele de pe jos….pana inspre trei dimineata.

A fost o seara linistita. Cu cateva zambete la telefon inainte sa plec, cu linistea casei de care imi fusese dor, cu inima mai impacata. Cu un program altfel, dar tocmai de aceea binevenit, cu chef de joaca, cu un dor mai ascuns si mai calm.

In ciuda vremii de afara, care ma predispune la melancolii si tristeti, in ciuda unor lucruri care nu ii sunt total lamurite sufletului meu, dimineata asta are parfum de frumos si bine.

Lasă un răspuns

