Frisoane

E frig in seara asta. Un vant taios mi-a intrat in oase in putinii pasi de la intersectie pana aici. Brusc, parca si camera e mult mai mare, parca s-a peretii verzi fiind acoperiti cu ceata din mine. Ma cuibaresc sub patura si caut somnul, asteptandu-l cu bratele larg deschise. Nu vine, si lacrimile mi s-au strans in coltul ochiului, dar refuza sa cada. E prea devreme, imi soptesc, si atunci ma ridic. Dau drumul la aragaz si imi fac un ceai de tei, cu putina miere. Palmele se incalzesc tinandu-l, iar eu ghicesc viitorul in urmele sale pe marginea canii. Imi doresc primavara, sa imi respire sufletul soare, si cer, si viata. Sa visez si sa imi ingrop simturile in iarba verde si-n miros de cirese. Imi doresc vise. Si sunete care se le umple de nori sau curcubee. Imi doresc (re)inceputul si nesfarsitul. Si imi doresc sa nu imi mai fie frig. Niciodata.

3 gânduri despre &8222;Frisoane&8221;

Lasă un răspuns

