Update

Dragii mei, pentru ca unii m-ati tras de urchi ca nu am mai scris nimic, va anunt ca inca traiesc, respir, zambesc. Din motive obiective (care nu necesita aici o dezvoltare anume), saptamana aceasta nu am avut acces la wordpress. Situatie care e probabil sa se repete si in viitor. Cu toate acestea, am scris zilele astea, am mai publicat si pe la casa de pe 360 si acum va pun la punct cu toate cele. Adica aveti mai jos cele doua chestii scrise saptamana aceasta, la inceput fiind mentionata si data lor. In cazul in care situatia se va repeta o sa fac update-uri la final de saptamana sau cand dau de acces la net 😀 Asa ca nu va speriati daca duminica voi publica 4-5 articole.

Va doresc numai de bine si eventual un strop de soare, ca pe mine vreme de afara ma atrofiaza mental de tot.

Si inca ceva: in blog roll si-a facut loc si Cristina Andries, fata cu voce frumoasa care scrie cel putin la fel de frumos si care, pe deasupra, mai si citeste cam aceleasi carti ca mine (adica pentru asta are un plus 😀 ). Plus ca are poze de la concerte si alte evenimente pe la care mai merge.

Lasă un răspuns

