inainte de a adormi

ar trebui sa scriu despre unde. unde muzicale ce inca imi rasuna in urchi. dar am ochii rosii, stomacul gol si simturile atrofiate.

azi nu am baut cafea cu lapte. nici macar ceai verde cu menta. azi n-am apucat sa ii zambesc coltului de cer albastru, asa cum fac de obicei cand il vad. in mine azi e ceata. prin ea se preling franturi din ceva ce imi e uneori strain si rece. franturi de bine. franturi de tacere. franturi de timp care trece sau care vine. timp care pleaca din mine. ceata imbibata cu o jumatate de saptamana prea plina si prea goala.

azi mi-am inchis lumina din ochi si am fost stravezie. m-am transformat in umbra pentru cateva ore, ca sa nu fiu luata la intrebari, ca sa nu spun nimic, ca sa privesc.

azi mi-am cantat in gand, sau in soapta. asa cum le canti copiiilor mici ca sa ii linistesti.

azi mi-am vazut slaba si am plans.

azi am vrut sa spun „te iubesc”.  tot ce am spus in schimb a fost….liniste.

azi mi-am recunoscut dependenta si ma rog sa-mi fie iertata. sau tranformata.

azi inca nu se incheie, dar ochii mei rosii, si simturile amortite imi spun sa tac.

si sa dorm.

in linistea bratelor ce imi incalzesc visele, poate ceata se va risipi.

Un gând despre &8222;inainte de a adormi&8221;

  1. Noapte buna copii
    Somnul lin va cuprinda….
    Iti mai aduci aminte?
    Sa iti fie dimineata de maine plina de soare!
    Si fereastra incalzita de el ca prelata cortului!

Lasă un răspuns

