De mers la…

[in ordinea desfasurarii si, cu mare probabilitate a ajungerii mele la ele pentru a imi da cu parerea in recenzii]

1. Grupul „Unde” isi lanseza albumul „Meteolancolie” (un interviu cu ei puteti citi pe ForeverFolk la sectiunea la Albumul Saptamanii, cred ca al treilea interviu in lista). Evenimentul va avea loc la Crossroads, acolo unde in general va astept cu echipa ForeverFolk si Gaskademia de Folk, martea, de la orele 20.30. Intrarea va fi 10 lei, iar cei de la Unde vor veni si cu ceva albume la ei de vanzare, pentru doritori. Bineinteles, vor fi si invitati, precum Ovidiu Scridon, Catalina Beta (fata cu Gandacul) si Marius Matache. Iar pentru cei care nu pot ajunge marti, Undele vor fi prezente si miercuri, la prietenii de la FolkFrate!. Intrarea va fi si aici 10 lei.

2. Concert Semne. 26 ianuarie. La Big Mamou. Nu stiu nimic de intrare, dar presupun ca va fi tot 10 ron. Si si-au lansat si primul single – Fum. Pentru cine nu stie, trupa Semne este proiectul muzical alternativ al lui Adrian Tanase, de la Tapinarii

3. Zaduff lanseaza album. Descant. Eu l-am ascultat si mi-a placut. Si ii iert ca piesa mea preferata de la ei nu se regaseste pe album. Si am un feeling ca lansarea va fi de zile mari. Asa ca….Hard Rock Cafe, pe 7 februarie. Sa nu uitati sa va notati in agende! A, si imi place mai mult siteul nou 😀

Asa….si sa va spun ceva despre album: e realizat intr-un timp record, mie imi place cum e orchestrat, si are o poveste care se vede si din grafica. Bravo, baieti! A scris si Alina Manole, poate o credeti pe ea ca e mai muziciana ca mine 😀

Cam asta ar fi. Plus 2 referate, un examen, dus iar la dentist, poate ceva carti. In seara asta imi pare rau ca nu stiu sa cant la chitara. Da’ ma fac mare si invat 😀

LE: si ca tot zicea domnisoara Andries in comentarii ca e saptamana plina hai sa va mai spun de un concert frumos: folk-jazz in Nautilus (care pare-se e „noul Eliad”). Cu Alina Manole si Adrian Cristescu la pian. Detalii gasiti aici. Mie imi suna bine 😀

Un gând despre &8222;De mers la…&8221;

Lasă un răspuns

