S(tr)esiunea si frunzaritul de bloguri

teoretic: PAUZA DE BLOG DIN MOTIVE DE SESIUNE. cel putin pana pe 20 ianuarie

practic:Si cum stand sa scriu la referate cu ochii in calculator ma delectez cu diverse:

Jurnalul intim al lui Lazarescu, si mai noi blogul de WordPress . Trecand peste faptul ca imi placea de dumnealui de mai de mult (cam de cand cu intrebarea „Ce se stie despre ursul panda” – pentru cine nu stie e romanul sau, fain tare), nu prea am stat eu pana acum sa caut autori romani pe net. De fapt nici acum nu am stat sa ii caut, i-am luat din lista de la terorista de carti (careia trebuie sa ii ridic statuie sau cel putin sa ii multumesc pentru ca in orele moarte de la munca imi da de lucru facand liste cu ce carti as vrea sa citesc). intamplator sau nu, reteaua de la mine de la munca (care imi restrictioneaza o tona de siteuri) nu mi le-a restrictionat p-astea doua.

Am observat ca e o placere sa iei un blog de la inceputurile sale si sa il citesti sistematic. De exemplu, nu stiam ca luciat are o afinitate pentru minulescu 🙂 [de vreo 3 saptamani am inceput sa iau blogul ei de la inceput, pentru ca nu o citeam sistematic de cat de ceva vreme]

Azi am inceput blogul lui Cezar-Paul Badescu.

Lecturi numai bune cand te dor picioarele de la tocuri, cand iti doresti ca toti sefii sa dispara si tu sa fii acasa cu o carte, in motul patului. Carti inca nu am inceput sa citesc la serviciu, pe ecranul calculatorului din 2 motive: imi place textura foilor pe care pot sa le intorc, sau sa fac notite si…intotdeauna e un telefon/o sedinta/un avion/ o maslina/o pastaie care sa ma oblige sa las lecturile acolo unde le-am lasat. Asa, macar la bloguri stiu pe la ce luna sunt.

Si sa nu zica lumea ca am numai lecturi blogeristice (cred ca e un cuvant nou) revin dupa criza referatelor si examenelor cu impresii despre: Jurnal (C. Palahniuk), Citindu-l pe Turgheniev (William Trevor) si, cu putin noroc despre Rubik (deocamdata stiu ca imi place. cred. si inca nu m-am lamurit daca e mai sigur sa o citesc legat sau pe sarite. mai procesam).

Deci…spor celor care mai au referate/examene/chestii studentesti in perioada asta.

Iar eu…ma intorc incercand sa imi gasesc capul si responsabilitatea. Pana una alta ma duc sa dorm.

Apropo: se intampla cumva ca vreun cititor al acestui mirobolant blog sa detina prin arhiva sa electronica de carti „Tratatul de etica” editat de Peter Singer? Macar in engleza? Sau macar niste articole-scurte-si-concise despre realism moral si emotivism? Sau macar un loc de unde sa pot gasi asa ceva, in afara de Google Books, de unde nu pot printa si unde sunt capitole lipsa. Daca da, lasati va rog un comentariu si un mod de a va contacta.

Please. Pretty, pretty please.

LE: Prin bunavointa colegilor de suferinta in ale sesiunii am facut rost de tratat. In engleza chiar (mai bine asa, varianta in romana oricum imi pare tradusa prost). Asa ca daca e cineva preocupat de el sa lase un semn.

2 gânduri despre &8222;S(tr)esiunea si frunzaritul de bloguri&8221;

  1. mersi mult de tot. sper sa supravietuiesc intacta. si da, gasesc la tine atat de multe carti care ma intereseaza incat o sa dau faliment din cauza ta. 😀 si bineinteles, ma si enervezi din cand in cand si de-aia imi esti simpatica 😀

Lasă un răspuns

