Culori visate

visele mele sunt colorate. intotdeauna, intre negru si alb exista griuri cu nuante de verde sau oranj, ca taieturi fine printr-o retina obosita. atunci cand deschid ochii, uneori tonurile se dilueaza, iar parca culorile isi pierd din puterea de a vindeca, la fel cum muzica imi zgarie timpanul si imi ucide corzile vocale.

a existat un moment, unul singur (si poate tocmai de aceea atat de puternic) cand am trait atat de colorat. cand abia asteptam sa deschid ochii, pentru a te lua de mana si a schimba notele culorilor din amurg, cand credeam ca pot transforma cenusiul in rosu si violet si albastru deschis cu galben, cand pana si umbrele deveneau transparente sau cel putin mai vesele. momentul in care am fost amandoi cel mai mult oameni, cel mai mult zei, cel mai mult copii, cel mai mult pasari…

intre timp ne-am trezit. si am invatat ca visele devenite realitate au uneori nuante de gri. mi-e doar teama ca daca stau prea mult cu picioarele infipe in pamant o sa imi uit zborul.

si imi e dor.

Lasă un răspuns

