Sub brad…

Mereu imi spun ca nu am timp. Azi imi iau timp sa respir. Si promit ca anul ce vine o sa stau mai mult de vorba cu tine, ca o sa iti sarut mai des genele si o sa imi numar timpul in bataile tale de inima.

Imi doresc zapada. Multa, alba, inghetata. Sa imi ingrop mainile in ea si sa simt cum imi trece viata prin liniile fine ale pielii. Apoi, sa alerg pana nu ma mai tin picioarele, sa fac ingerasi, sa pic incet de oboseala sub plapuma mare si pufoasa.

Imi doresc sa raman copil. Sa nu las cicatrici, si dureri trecute sa imi mai surpe visele. Si mai presus de toate, imi doresc sa (continui sa) zbor. Dar mi-a spus cineva intr-o zi ca zborurile sunt facute doar pentru doi…Am primit acum cateva luni o aripa. Atunci nu stiam ce sa fac cu ea…acum stiu la ce foloseste. Mai vrei sa zburam?

Si dincolo de toate, anul asta sub brad am gasit un an plin: O licenta, cativa prieteni buni, un site de folk, palme metaforice, incredere si zambete. Pe alocuri, lacrimi si nervi si cresteri fortate. Mai multe carti, scrisuri si cantece. Si dragoste. Finalul acesta de an e altfel. Si vreau sa cred ca e cel mai bine asa.

Voi ce va doreati? Si ce ati gasit?

Lasă un răspuns

